30 Ekim 2006

Çamurhane

Cumartesi günü Bostancı'daki "Çamurhane" isimli küçük seramik atölyesinde seramik derslerine başladım. En son çamurla bu kadar içli dışlı olmam sanırım Libya'da babamın oynamamız için yaptığı oyun evinde çamurdan fincan tabak yapıp ablamla ve diğer çocuklarla evcilik oynadığım zamanlardı... Ve ben şimdi neden bu kadar yıl beklemişim diye düşünmeden edemedim! İlk derste şamotlu çamuru elle yoğurup şekillendirdik, ben oval bir tabak içinde üzüm ve kesilmiş armut yaptım ve fırınlanması için bıraktım, haftaya sırlama tekniklerini öğrenicem. Çamurla oynamak gerçekten stresi alan birşeymiş, ben 4 saatin nasıl geçtiğini anlamadım bile, ikinci dersi şimdi iple çekiyorum! Haftaya üstteki gibi baykuş, kedi ve tavşan şeklinde minik mumluklar yapmayı düşünüyorum, bakalım ne kadar başarılı olucam?

3 yorum:

  1. HARIKAAA... YAPTIKTAN SONRA RESMINI GORMEK ISTERIM ONA GORE! MUCK!

    YanıtlaSil
  2. İlk eserini sabırsızlıkla bekliyorum canım.

    NerminS

    YanıtlaSil
  3. be de ıstıyorum bu baykustannnnnnnnnnn

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...