15 Ekim 2006

Artık pozitif düşünme zamanı!

Belki hayatıma renk katan beyaz atlı bir prensim ya da kurbağam (her ne ise!) olmayabilir ama bu benim tüm kışı somurtkan bir biçimde geçireceğim anlamına gelmiyor. Bu nedenle kendimi eğlendirecek aktiviteler yaratma kararı aldım. Pazar günü yoga kursuna başladım. Tüm olumsuz düşüncelerimden arınıp daha pozitif birine dönüşeceğim icin şimdiden mutluyum! Geçen seneki dans maceramdan sonra şansımı daha fazla bu alanda zorlamayarak, keşfedilmeyi bekleyen yeteneğimi (!!!) sanatın başka dalında gösterme kararı aldım, yeni ilgi alanım seramik kursları, araştırmaya devam ediyorum, uygun bir kurs bulduğum zaman hemen başlayacağım, umarım kayıtlar için geç kalmamışımdır. Bir de sporu da artık bu kadar boşlamama kararı aldım. Haftada en az 3 gün de Hillside'dayım. Geri kalan zamanımı ise canım ailem ve arkadaşlarımla huzurlu bir şekilde geçireceğim. 2007 kışım asla ama asla geçen seneki gibi olmayacak, buna kesin kararlıyım!!! Dışarda sağanak yağmur varken elimde sıcak çayım ve kucağımda Tekirimle koltukta uzanıp güzel bir kitap okumaktan bile keyif alabiliyorsam tüm kışı neden mutsuz ve de umutsuz şekilde geçireyim ki???

2 yorum:

  1. Noni'mden iste sonunda okumak istedigim gibi bir yazi!!! Love u! {n}

    YanıtlaSil
  2. Kokoşum harika bir karar almışsın, illa prensimiz olacak diye bir kaygımız asla yok dimi canım!!??
    Bak tiyatro biletlerimiz bile var, sezonu açttık....
    Sevgiyle kal, hep pozitif kal.
    Öpttüm kocaman...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...