02 Kasım 2006

Ben Ruhi Bey Nasılım

Vaktinden önce anlamanın şaşkınlığı mı Vaktinde anlamanın sevinci mi Ya da biraz geç kalmanın O gereksiz tedirginliği mi Hangisi Ama belli ki sonundayız her şeyin En sonunda
Edip Cansever'in "Ben Ruhi Bey Nasılım" adlı şiirinin bu mısraları bana çok anlamlı geliyor. Geçen sene tamamı bu şiirden oluşan tiyatro oyununa gitmiş ve Uğur Polat'ın oyunculuğuna hayran kalmıştım. Bu oyunu görmek isteyenlere tek uyarım oyunu izlemeden önce şiiri mutlaka okumaları olucaktır. Çayhane, Müfettiş, Leenane'in Güzellik Kraliçesi de bana göre İstanbul Devlet Tiyatrosu'nun kaçırılmaması gereken diğer oyunlarından... Bu akşam Uyarca'ya pazar günü ise Bahar Noktası'na gidiyorum, bu oyunlarla ilgili yorumlarımı da en kısa sürede sizlerle paylaşacağım, sevgiler...

1 yorum:

  1. Heycanla diger oyunlarin kritiklerini bekliyorum...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...