28 Kasım 2006

Neyseki herşey yoluna girdi :)

Bugün ofiste çok önemli bir detayı atladığım için başım birazcık derde girdi, hatamı geçte olsa telafi edebildim. Moralim bozuk olsun, aklım bir karış havada olsun ya da o gün günümde olmasam bile şu ana kadar hiçbir işimi aksatmamıştım, böyle birşey başıma ilk defa geliyor... Belki de daha dikkatli olmam konusunda bu bana bir uyarı oldu... Neyse gelelim bu şirin kediciğe... Haftasonu kendime bu şirin ajandayı aldım, içinde birbirinden tatlı kedi resimleri var. 2007 yılı için ofiste kullanacağım ajandamın daha sevimli, daha iç açıcı olmasını istedim. Hem böylece tüm notlarımı aksatmadan yazacağım için bugünkü gibi bir problemi de 2007 yılı içersinde yaşamayacağımı düşünüyorum (umarımmm!!!) Hepinize güzel bir gün diliyorum :)

2 yorum:

  1. Hep hatalar yapıyoruz işte, hiç canını sıkma, zaten halletmişsin sevindim :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...