10 Aralık 2006

Haftasonu Özeti...


Bu haftasonu çok keyifli geçti, tabii her cumartesi olduğu gibi güne Çamurhane ile başladım ama bu sefer annem ve anneannemle kahve keyfi yaptığım için biraz geç gittim :) Seramiğe çok sevdiğim bir arkadaşımla gidiyorum, ben ona iyilik perisi diyorum çünkü sevgi dolu kocaman bir kalbi var, yüreğinin güzelliği yüzüne de yansımış bir iyilik perisi o. Onunla atölyede sırlama işlerimizi yaptıktan sonra gevşemiş bir şekilde çıkıp Mia Mensa'da çok keyifli bir akşam yemeği yedik. (İyilik perim salı akşamı iş çıkışı Marks&Spencer'ın önünde buluşuyoruz unutma sakınnn, bak burdan da hatırlatmamı yapıyorum!!!) Daha sonra ben çok uzun süredir görüşmediğim, aramın açık olduğu bir kız arkadaşımla buluştum. Oturup onunla kozlarımızı paylaştık, eski defterleri açtık, hesabımızı gördük ve bu anlaşmazlık defterini bir daha hiç açmamak üzere kapattık. Ben her zaman açık olmaktan yanayım, aslında biz bu konuşmayı çok daha önceden yapmalıydık, bizim gibi herşeyini paylaşan iki dosta bu sessizlik yakışmadı ama yine de önemli olan dostluğu kaldığı yerden zedelemeden devam ettirebilmek, umarım bir daha aramızda böyle tatsızlıklar hiç yaşanmaz...
Bugün ise "bütün kızlar toplandık, toplandık, toplandık...." şarkıları eşliğinde ailenin tüm bayanları toplanıp (Mertçim senin dışında tabii!!!) Maşukiye'ye gidip biraz doğayla içiçe oluverdik.



Tatlı annemle nazar değmesin çok iyi anlaşırız, burda böyle sakin durduğuna bakmayın sakın o ailemizin Çılgın Mevdoşu'dur, canım annem alttaki gibi her zaman böyle neşeli ol sen olur mu?
Söylemesi ayıp ama yukardaki mıhlamanın yarısı benim midemde şu anda, ama napıyım çok seviyorum ve dayanamıyorum, inşallah bir iki kilo almama neden olmuştur bugün :) 
Bu şekercikte biz yemek yerken bize eşlik etti, çok tatlı birşeydi, biz de bu masum surata dayanamayıp masamızdaklerle onun da karnını bir güzel doyurduk :) 
Gezimizin sonunda gördüğüm bu tabela beni çok şaşırttı, hayatımda ilk defa abaza peyniri diye birşey duyuyorum, açık olsaydı nasıl bir peynir olduğunu sorucaktım (acaba içine şap mı katıyorlar!!!!) ama malesef kapalıydı, herkeste bu peyniri yemeye cesaret edemez sanırım hiii hiii :) Yoksa yukarda yediğim şey bu peynirden mi yapılıyor eyvaaahhhhhhhhh :P
İşte bir haftasonu da böylece bitmiş oldu, bakalım bu hafta hepimize neler getirecek?

13 yorum:

  1. tatlı nonimmm
    bu haftasonu hiçbir şeyegülemeyen beni kopardın...cidden kopardın :))

    abaza peyniri sandığın gibi bişi diil , don't panic :))

    kafkasyada yaşayan bir topluluk abazalar ve buda onlara özgü bi peynir...

    bi tanesin ne diym :))

    mrl

    YanıtlaSil
  2. hiç bişey şu mıhlama kadar beni etkileyemez (((:

    YanıtlaSil
  3. Selam, o ortamda ben olsam mihlamanin hepsini yerdim :))

    YanıtlaSil
  4. biz oga muhLama diyiruk u$agum ;p ehehe :) haftaSonunun guseL gecmeSine sefindim. Anneni anneme benzettim. Kendisi de bize ayak uydurur, beraber kudururuz. Tum anneLer mi boLe acaba, yokSa biz mi $ansLiyiz. :)

    ~Serra

    YanıtlaSil
  5. hafta sonunu cok guzel gecirmissiniz. darisi bizim basimiza.

    YanıtlaSil
  6. Kızlar tavsiye ettiğiniz tiyatro çok güzeldi;))Annem,arkadaşları ve benim arkadaşımla beraber çok eğlendi keyifli bir haftasonuydu. Nermincim senin dediğin oyun Bahar Noktasıymış ay sonunda 25 ve 26 aralıkda Kadıköyde oynıycakmış canım.
    Sibelcim seninde keyifli bir haftasonu geçirmene çok sevindim rahmetli babaannemde bol bol mıhlama yapardı ama ben nedense hiç sevmezdim babamlar çok yerlerdi;)

    P.D.

    YanıtlaSil
  7. Bayılırım mıhlamaya.. :) Gezi de süpermiş valla. Bu arada abaza peynirine çok güldüm, çerkeslerin tümünü birden töhmet altında bıraktın yahuu :))

    YanıtlaSil
  8. Yaa en sona mı kaldım ben yine...:=((
    Canım harşka görünüyorsunuz kıskandım wallaa...inşallah bizde bu pazar bir aile toplantısı yapacaz çünkü benim ablacığımın doğumgünü...
    Mıhlama ben yemedim hiç ne ki o öyle!!??

    YanıtlaSil
  9. Ama ben öyle peyniri hayatımda ilk defa duyuyorum bilmiyordum kiiii utandım şimdi sanki imamın fikri neyse zikri de oymuş gibi :P


    Nermincim bu arada mıhlama sanıyorum peynir ve mısır unundan yapılıyor...

    YanıtlaSil
  10. Süper anneanneye bayıldım:-) Anne gibi duruyor maşallah. Çok şeker... Annen de öyle. Benim annem de çok kafadır. Hatta eski sitemizde arkadaşları benim yaşlarımda, oğlumun sınıfından velilerdi. O her yaşa inebiliyor. Ben de öyleyim sanırım, yaş hiç önemli değil dostluklarda bence...

    Mıhlamayı çok severim, canım çekti valla.

    YanıtlaSil
  11. :)) Ah Nonicim ah, senin yüzünden öğlen Karadeniz lokantasına gidip mıhlama yedim, bol tereyağlı, oldu mu şimdi :))

    YanıtlaSil
  12. afiyet şeker olsun ne güsel bir haftasonu geçirmişsin ya :) süper!

    YanıtlaSil
  13. Nermin nasiL yemezSinnnnnnnn? :) MuhLama dieLim arkada$Lar Lutfen, asLi odur. ;p
    Bi rizeLi oLarak seni en yakin zamanda bi muhLama yedirmeye goturmek iStiorum dicem ama en yakin zaman 7 ay Sonra, bekLiebiLcek misin.. ;p
    Babaannem cok guseL yapar, benden soLemesi.. ;)

    ~Serra

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...