01 Aralık 2006

Huzur doldum...

Dün kafein dolu bir günün ardından kendimi Çamurhane'de buldum. Hafta içi akşam saatine de ders konulması sanırım en çok bana yaradı böylece haftanın 2 günü atölyede çalışma fırsatı bulabilicem. İşin en ilginç tarafı günü uykusuzluk içersinde zar zor bitiren ben atölyeden içeri girer girmez birden canlandım ve tüm yorgunluğum anında uçup gitti. Akşam 10 buçuğa kadar bienale göndereceğim işle uğraştım ama henüz tamamlanmadığı için fotoğrafını çekmedim. Zaten kafamda tasarladığımı gerçekten ortaya çıkartabilmem için fırınlanması da beklemem gerekecek. Bugün de Chet Baker'ın çok sevdiğim bu şarkısı ile güne başlayarak huzur dolu ruh halimin devam etmesini istedim: Hepinize şimdiden harika bir haftasonu dilerim.

9 yorum:

  1. Canim aslinda cok sanslisin yani seni mutlu ve huzurlu edicek bir ugrasin var... ayrica yaptiklarini da merakla bekliyorum.

    Seni kocaman öpüyor ve huzur dolu ruh halinin devamini diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Canim ya :) O yapmayi cok iStedigin $eyi cok merak ediorum. Bir an once firinLain $unLari ey kurS sahipLeri, oLmaz mi?? ;p
    Gune guseL ba$Lamana sefindim Nonicim. Hep boLe oooL. :) "So aLwayS Look for the siLver Lining" demi$ yorumcumuz ama dimii.. ;) Bu $arki sabah 4`te biLe iyi gidiomu$.. :)

    ~Serra

    YanıtlaSil
  3. fırnlama işlememinden sonra iyice pembeleştikten sonra ne çıkacak bende merak etmeye başladım . acaba ne hayal etmişsin. benim ayrıca sölücem şey dün +2 olan ruh halin bugün +8 olmuşşş... hava durmu gibi takip eder hale geldim . çok hoşuma gitti orası :) güzel olmuş... tgif

    YanıtlaSil
  4. Sonucu sabırsızlıkla bekliyorum...
    Parça yine çok güzell

    YanıtlaSil
  5. Nonicim,
    Seni böyle huzurlu kılan bir uğraşın olması harika.. Pişince hemen fotosunu çek te biz de görelim.
    İyi hafta sonları canım :)

    YanıtlaSil
  6. Merhaba, yorgun ve uykusuz atölyeye gelip de canlanışını okurken Füreyya'nın romanı aklıma geldi. İnsanın sevdiğive hayatı haline getirdiği bir uğraşının olması ne güzel... Benim babam da işinin yanısıra ağaçtan (kiraz ağacı) oyma heykeller yapardı. Annemle evlendikleri sırada bir sergide eserleri Füreyya'nınkiler ile beraber sergilenmiş bir seferinde, genç bir sanatçı olarak babamın mutluluğunu düşün:-) Bir şey tasarlamak ve yaratmak çok güzel.

    YanıtlaSil
  7. Sanada guzel haftasonlari canim. Bende merak icindeyim, artik resim gormek istiorummmm:)

    YanıtlaSil
  8. Canım bende merak ettim şimdi eminim güzel bir şey çıkar ortaya olur olmaz resmini çek de bizde görelim olurmu..
    Bu hobinin senin ruh halini bu kadar olumlu bir şekilde değiştirmesine çok sevindim umarım hep böyle mutlu olursun tatlım...
    Seni o tatlı yanaklarından çok ama çok öpüyorum;)

    P.D.

    YanıtlaSil
  9. Yorumlara cevap veremedim hepinizden özür dilerim ama bu hafta işyerinde çok yoğun geçti, affedin beni!!!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...