18 Aralık 2006

İşte Bond Kızları

Blogger problemi çözülmüş, artık şirketten de sayfama girebiliyorum, heyoooo çok mutluyum:) Böylece haftaya keyifli başlamış oldum!!!
Cuma akşamı çekilen fotoğrafımızı ekledim şimdi hemen, ayyy ben bayağı bir frikik vermişim ama çok şükür görünürde hiç selülit yok karizma yerlerde değil yani :) Bu arada böyle güldüğümüze bakmayın sinirden ağlayacaktık aslında ya bir partiye herkes eşiyle mi gelir, bizim dışımızdaki herkes koluna sevgilisini/eşini takmış salına salına havasını attı, bir biz böyle sap gibiydik, kaderimize lanetler okuyarak evimize geri döndük yani hiii hiii :)
Hepinize harika bir hafta diliyorummmm!!!!

12 yorum:

  1. hey bunlarda kim !!!

    ucunuzde harika gorunuyorsunuz, hemen baska bir yere gitseydiniz ya :)

    nonicim kırmızı çooook yakışmış daha sık kullanmalısın :))

    mucxxx
    mrl

    YanıtlaSil
  2. Konsepttin kenarından geçiyorduk biraz ama olsun yine de sağ sola bakığ iyi eğlendik.

    YanıtlaSil
  3. Süper görünüyorsunuz. Bence partinin mükemmel 3 kızı sizlersiniz.

    YanıtlaSil
  4. Bence cok guzel bond kizlari olusturmussunuz,kiz arkadaslarla gidilen partilerin zevkide baska olur,iyi yanindan dusun..;)
    Bu arada yeni telefonun gule gule kullan ;), dusurmeden telefon kullanmayi beceren var mi..?

    YanıtlaSil
  5. ooo hepiniz fıstık gibisiniz valla.. :)) Süper süper.. Bu arada ya bir de tek başınıza olsaydınız gene 3 kız olmanız iyi olmuş, benim bazen başıma geliyor, beş çift ve bir ben filan oluyorum, gerçi yakın arkideşlerim olduğundan eğleniyorum ama yine de az sinir bozucu bir durum..

    YanıtlaSil
  6. Bence böyle daha güzel eğleniliyor.(kız arkadaşlarla eğlenmek gibisi yok) İnsanın eşinin yanında tadı kaçacak bir şeyler mutlaka oluyor. Yada ben öyleyim, bilmiyorum.(mesela bu elbiseyi eşinin gidirmeme ihtimali gibi) Çok güzel görünüyorsunuz. Bu arada işyerinde internete tekrar girebiliyor olmanız iyi olmuş. İşe renk katıyor.

    YanıtlaSil
  7. kırmızı elbise süper

    YanıtlaSil
  8. Daha çok Charlie'nin meleklerini anımsattı bana ;)

    Çok başarılı, tebrikler...

    :)

    YanıtlaSil
  9. roz,doroti,blanş :) gibisiniz altın kızlar sizi

    YanıtlaSil
  10. Altın kızlar mı nasıl yaniii!!??
    Kabul etmiyorum....

    YanıtlaSil
  11. Bence de Umar o kadar mı vasatız ya keşke Charlie's Angels benzetmesi yapsaydın :)
    Bu arada ben Blanş olmak istiyorum en süslüleri oydu aralarında...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...