29 Aralık 2006

Mutlu Yıllar!



Evettt yolculuk günü geldi çattı, daha valizimi tam hazırlayamadım bile, eve gider gitmez toparlanıp annişimle yola çıkıp Zdravstvuite Moscow diyeceğiz :) Canım babamla hasret gidereceğim için çok mutluyum! Bir de inşallah bir aksilik çıkmazsa Merail ile tanışacağız, ayyy çok heyecanlıyım, ilk blog arkadaşımla tanışma firsatı buluyorummmm!!!! Döner dönmez de ayağımın tozuyla tatlı blog arkadaşım Özlemciğimin düğününe katılacağım, onu da ilk defa düğün gecesi gelinlikler içinde göreceğim için ayrıca çok heyacanlıyım!!! 2007 yeni arkadaşlıklar yılım olucak sanırım heyoooo :)
Bu arada üstteki fotoğraf 2004 yılında çekilmişti, bakıyorum da o zamandan bu zamana ne kadar çok şey değişmiş, ayrılıklar, hüzünler, ağlamalar, bunalımlar yerini çok daha güçlü ve daha huzurlu bir Sibel'e bırakmış, ne güzel... Umarım 2007 yılında da bu böyle devam eder...
Tatlı ailem, canım arkadaşlarım (gerçek & blog hepiniz dahilsiniz!) yeni yılda tüm beklentilerinizin gerçekleşmesini diliyorum, herşey gönlünüzce olsun, ben gelene kadar kendinize iyi bakın oldu mu? Hepinizi sevgiyle kucaklıyorum ve iyi şeyler dilemeye devammmm diyorum, MUTLU YILLARRRRRR :)

10 yorum:

  1. Sibelcimmm. Fotografin cok tathLi.
    Umarim tatiLin super gecer. Neden gecmeSin ki? aiLenLe birLikte oLucaksin!! :)
    Iyi egLenceLer diLiorum Sana Moskova`da. MeraiL`Le de boL boL bLog dedikoduSu yapiniz Lutfen, geLi$meLeri donunCe aLiriz biz artik. ;p
    Iyi yiLLar diLiorummm.
    Bi de kocaman opuCukkk. muCxxxx

    ~Serra

    YanıtlaSil
  2. hadi bakalım dört gözle bekliyor olacağız seni sağsalim git gel senin ve blogger arkadaşlarına iyi seneler diliyorum burdan

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Noni,
    öncelikle iyi yolculuklar ardından da iyi seneler dilerim. umarım herşey çok iyi olur :)

    YanıtlaSil
  4. mutlu yıllar tekrardaaann :) güzel güzel gez, eğlen.. yediğin ictiğin senin olsun, gezip gördüklerini de bizlere anlat ;)

    YanıtlaSil
  5. Noniii merak ediorum Seniii, don artiik. yazilarini ozlediim. :)

    ~Serra

    YanıtlaSil
  6. Nonicim 2007 sana uğur getirecek hissediyorum ben. Nice mutlu yıllara hep birlikte. Üşüme oralarda :)

    YanıtlaSil
  7. Noni dön artık özledim bak.Yaptıklarını, gezdiklerin yerleri herşeyi ayrıntılarıyla merak ediyorum.GELL

    YanıtlaSil
  8. dön,dön dön
    bak tempo tuttuk senin için :)

    YanıtlaSil
  9. ama ben çooook sıkıldım sensiz...
    gel artıkkkkkkkk
    mrl

    YanıtlaSil
  10. Bu yılın ilk mesajını sana yazıyorum. Umarım tatilin iyi geçmiştir.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...