03 Aralık 2006

Veee Huzurlarınızda Miss İbiş 2006!


Evet en sonunda açıklıyorum ben çok ama çok ibiş bir kızım :) Bunu bugün bir kez daha anladım, neden mi? Bugün yine Çamurhane'deydim, tatlı hocam Asuman Hanım sayfamı okumuş, yanıma usulca gelerek bana o "kurabiye" değil "bisküvi" dedi. Ben başta anlamadım, meğer blog'umda fırından çıkan ilk işe bisküvi demem gerekirken ben kurabiye demişim!!! Rezil oldum r-e-z-i-l!!!! O anda parmağımı kaldırıp ama örtmenim ikisi de aynı şey değil mi demek istedim hii hiiii :) Tabii kulaklarıma kadar kıpkırmızı oldum ama bir yandan da çok güldüm kendime. Bugün buna gülünce aklıma Amerika'da yaşadığım günler geldi...Ordaki ilk senemde bir akşam kalabalık bir grup yemeğe çıkmıştık. Bir arkadaşımın Amerikalı kız arkadaşı beni başka bir zaman için tapas gecesine davet etmişti ama ben yine bir ibişlik örneği göstererek "tapas"ı "topless" anlamış ve korkmuş gözlerle kıza asla böyle bir geceye katılmayacağımı söylemiştim. Tabii başta kızcağız birşey anlamamış ben de ona saf saf asla üstsüz şekilde bir yere gitmem diye açıklama yapmaya başlayınca kahkahayı basmıştı. Bugün fırından çıkan ilk işe bisküvi denildiğini öğrenmem gibi işte o gece de tapas'ın aslında ispanyol mezeleri anlamına geldiğini çok iyi bir şekilde öğrenmiştim :)

11 yorum:

  1. Eheueheuheuehe :)
    Nonicim topLess`a koptum ya :)) O ortamda buLunmak iSterdim $ahsen. eheueh ;p Cok komikmi$$ :)

    Ya ha biSkuvi, ha Kurabiye ortmenim.. Okucaksiniz bu yorumu ne de oLsa.. Acaba ben de iLerde deneme amacLi bi derse katiLabiLir miyimmmm. $ole 7-8 ay sonra? ;p

    Nonicim ayriCa cok "$ekey" cikmi$sin.. Gulmek sana cok yaki$ioo.

    ~Serra

    YanıtlaSil
  2. Ha Haa! Cok guldum okuyunca... Ama iyi ki de oyle yazmissin tatlishkom... Yazmasaydin ne biz burda o kadar gulecektik ne de sen boyle gulup bu resimde bu kadar guzel olacaktin... Benim kardesime de "ibish" deme bakiyim!!!! love u! xox

    YanıtlaSil
  3. Noni'cim cok sirine cikmissin fotoda, saclarini acsan hatta tam super olacak :)) konuyla alakasiz ama olsun, ben de kivircik sac istiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Sabah sabah beni koparttım canım yaa özellikle şu topless olayına çok güldüm;))))))))))

    Tatlım çok hoş çıkmışsın fotoda hep böyle gül olurmu sana çok yakışıyo..;)

    P.D.

    YanıtlaSil
  5. hahahaaa..:=)) sabah sabah beni nasıl güldürdün alemsin sen yaaa...
    Saçlarına hastayım ben yaa, düz saçı olan kıvırcık ister, kıvırcık olan da tam tersiiii bu hep böyledir zaten.Harikasın güzelim.
    Bu arada şarkıya bayıldım
    söylemeyi unuttuydum.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederimmmm hepinize, ben de kendime işte böyle zaman zaman çok gülüyorum benim yaptığım ibişlikler anlatmakla bitmezzzz :)

    YanıtlaSil
  7. noni ne zamanlar gidiorsun camurhaneye?
    bi de yeri nerede?
    ya çok canım cektiiiiiiiiiiii

    YanıtlaSil
  8. Ben Çamurhane'ye perşembe iş çıkışı 7 buçuk-10 buçuk arası(aslında ders 6'da başlıyor ama yetişemiyorum), cumartesi de öğlen 1-5 arası gidiyorum. Yeri de Bostancı otobüs duraklarının hemen orada, aramak istersen eğer telefonu da 0216-384 59 99. Çamurla oynamayı sevenler için harika bir hobi bence, kesinlikle tavsiye ederimmm :)

    YanıtlaSil
  9. noniii hemen yarın arayacagım.
    istermisin seninle seramik arkadası olalım :)))
    ama belki iyileştikden sonra baslarım ocak ortası gibi falan

    YanıtlaSil
  10. Ayyyyy süper olurrrrr!!!!! Hemen iyileş lütfennn :)

    YanıtlaSil
  11. Gördüğüm en şahane ibiş fotoğrafı bu...
    daha iyisini düşünemiyorum :))

    Bir kokoştan ancak bu kadar tatlı bir İBİŞ çıkar :)

    mrl

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...