17 Ocak 2007

Bazı beyler saklandığını zannediyor :))))

 

14 yorum:

  1. hahahaaaa....:=))) süper hiç görünmüyor gerçektten, ben kesinlikle göremiyorum.
    Çok güldüm Bekire yaaa...ayrıca bu benim de odam dimi canım!!??

    YanıtlaSil
  2. Evet talımmmmm bir akşam gel de şarap keyfi yapalım ;)

    YanıtlaSil
  3. Sude de her akşam aynısısnı yapıyor ben eve geldiğimde Sude piyasada yok, ya koltuğun arkasında, ya dolabın içinde sanki ben hiçgörmüyorum. Numaradan arayıp buluyorum.

    YanıtlaSil
  4. Yerim ben o beyi... Sana numara da yaparmış minki kafasıyla:-) Kedileri çok severim ama şu an kedim yok. Oğlum da çok istiyor ve bir yavru İran kedisi bulursam alacağım. Bu arada French door'un önüne serdiğin tüylü halı çok şirin. Aynı boyda kırmızı halı istiyorum ben de... Nereden almıştın?

    YanıtlaSil
  5. İlkayn; Sude ne tatlı canım benim, ben de küçükken öyleydim genelde masa altına saklanırdım :)

    Renkler; evcil hayvan beslemek güzel ama insan duygusal anlamda çok bağlanıyor, Tekirsiz bir ev düşünemiyorum ben, minik oğlum o benim...
    Bu halıyı 3 sene önce Step'ten almıştım ama bu tip tüylü şeyleri hiç tavsiye etmem çok dökülüyorlar çünkü...

    YanıtlaSil
  6. çok seker ya!!!! :) iyi ki resimini çekip bizlerle paylaşmıssın :)

    YanıtlaSil
  7. eheueheuhe :)
    canim benim yaa, bu kediLer nie bu kadar maSum. Cok sefiorum onnarii.

    ~Serra

    YanıtlaSil
  8. ya cok tatli yaaaa:)ama sizinki gene buyuk biseyin ardina saklanio. bizim Efo$ terliklerimin arkasina saklaniyo oyun oynarken; nedense hicteeee gorunmuyo beyfendi:)

    YanıtlaSil
  9. öyle güzel yakalamışsınki nazlı oğlunu :) çok sevdim...
    hehheheee tekir de beni çok sever zaten :))
    mrl

    YanıtlaSil
  10. bebegim nerelere saklanmis, cok iyi yakalamissin fistigi, mutlaka ben bu bidigi minciklamaliyim..:P
    ohhh gorum ki bide arada sarap muhabetleri geciyor..;)
    optuyorum..

    YanıtlaSil
  11. valla ben de hic goremiyorum, nerde ki bu pisi yaaaa? saka maka, ben fotograflari da cok begendim, los isik ve de pisinin golgesi vs. bu fotoyu bilgisayara wallpaper yapasim geldi, oyle yani.
    ben de pisi istiyorum, cok ozledim!!!

    YanıtlaSil
  12. yerim oglusumu ben amaaaa.... cok ozledim.. offf....

    YanıtlaSil
  13. çok tatlı çıkmış bu yaa yerim ben onu;)Teyzeminde kedisi var o da o kadar tatlı birşeyki anlatamam.Yalnız kedilerde çok hisli oluyolar şu sıralar teyzemle eniştemin ayrılıcağını hissedip üzgün bir şekilde kabuğuna çekilmiş.Birde kedilere nankör derler alakası yok bence...

    regina

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...