11 Ocak 2007

Canım ablam seni çok özledim :..(

12 yorum:

  1. Sizin işiniz gerçektten çok zor hanımlar yerinizde olmayı hiç istemezdim özlem içinde devamlı ...
    O kadar güzel ve tatlı çıkmışsınız ki, en kısa zamanda kavuşmanız dileği ile...

    YanıtlaSil
  2. Birbirinize benzemiyorsunuz, eminim çok kişi bu şekilde düşünüyor. Ama gülümseyişiniz aynı:-)

    YanıtlaSil
  3. Bende ablamın yurtdışında olduğu dönemlerde çok özlüyodum onu.Neyseki artık geldi ve özlem bitti;))
    Umarım sizde en kısa zamanda kavuşursunuz tatlım bu arada çok güzel çıkmışsınız..

    P.D.

    YanıtlaSil
  4. Evettt ablamla birbirimize hiç benzemiyoruz küçükken kimseyi kardeş olduğumuza inandıramazdık o peri kızı gibiydi bense çingene çocuklarından farksızdım :)
    Bu arada birbirine bu kadar düşkün olup bu kadar uzakta yaşıyor olmak gerçekten çok kötü, ablanın yerini hiçbirşey tutmuyor, onu çok özlüyorum ve Selinle Derinden sonra artık pabucum dama atıldı diye de üzülüyorum :'(

    YanıtlaSil
  5. Askim Benim... Ben de seni cok ozledim... Senin pabucunu dama atar miyim ben hic?? Olabilir mi oyle birsey?Imkani var mi? ASLA!!!! Zaman zaman Selin'e Sibel dedigimi duysan keske... Sonra oturup, kardesimi ozledim ben diye agladigimi... Arada sirf KARDESIM diye mizmizlaniyorum burda... Murat her yolu deniyor... Hicbirsey fayda etmiyor... O an tek seni getirmeliler karsima... Ancak o zaman susarim, o zaman gulerim... Canimsin sen... Ve ne kadar birbirimize benzemesek te; sensiz olamayacagim, yapamayacagim, yerini kimsenin dolduramayacagi sayili insanlardan birisin... Benim ekolumsun sen!!! Ama simdi simarma bakiyim!!!! Bana yapip "biletimi aldim, oraya geliyorum ablacim" diyecegin gunu bekliyorum umutla... Sen demezsen ben sana supriz yaparim gene... Ve biz cooooooook uzakta olsak kalbim seninle, biliyorsun... Sen dunyanin en tatli kardesisin... Ama simarma bakiyim... Seni cok seven ablan

    ps. kendine de bi daha cingene deme... sen gordugum en hos, en bakimli hatunsun... ve en zayiiiiif... niye ben de sana benzememisim yaaa... uhuhuhuhuhuhu

    YanıtlaSil
  6. Noniciğim ablan sana hiç benzemiyor. Keşke herkesin bir kız kardeşi olsa bizde 3 kız kardeşiz ve arkadaş gibi büyüdük.

    YanıtlaSil
  7. canim ya.. ;(
    ozLemeni cok ii anLiorum. Sanirim seneye ben Senin $uanki haLini ya$icam. Ablam mezun oLunca Turkiye`ye donucek cunku buyuk ihtimaLLe. Ben de bi sene burda abLasiz oLucam..

    ~Serra

    YanıtlaSil
  8. Canım ablam seni çok seviyorum, senin yerin çok ama çok ayrı ve bunu inan hiçbirşey (hiçkimse) dolduramıyor, tek dileğim baharda 1 haftalığına da olsa yanına gelebilmem...

    YanıtlaSil
  9. Both of you look very happy.

    Wishing you a great 2007.

    YanıtlaSil
  10. Hepinize çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  11. ablanın yazısını okuyunca gözlerim doldu desem :'(

    YanıtlaSil
  12. bende aynı şekilde ablamı özledim ama elden ne gelr ki :(

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...