22 Ocak 2007

Karşınızda Bendeniz Yerli Bridget Jones :P

Haftasonu ne çabuk geçiyor, seramik, arkadaşlarım, ailem derken ben yine bişey anlamadım bu haftasonundan... Cumartesi akşamı bir arkadaşımın doğumgününe katıldım. Üstümdeki bluzu gözünüz bir yerden ısırıyor mu :) Yemekte 24 kişi kadardık ve sağım solum önüm arkam ya evli ya da sevgili kaynıyordu. Kendimi bir an Bridget Jones Diary filminin bir sahnesinde gibi hissettim :P Ve o akşam tüm hanımlar sözleşmiş gibi eşlerini mıncıklayıp durdu, boynundan öpeni mi, kucağına çıkıp oynaşanı mı ne ararsanız hepsi mevcuttu. Zavallı beylerin havasızlıktan oracıkta öleceklerini zannedip bir an için çok korktum!!! Tabii kendime hemen yeni senede aldığım kararları hatırlatarak (ki bunlardan biri de mutlu çiftleri kıskanmamaktı) kendimi çabucak toparladım. Şaka bir yana önemli olan insanların diğer yarısını bulmaları ve mutlu olmaları tabii... Sonuçta güzel keyifli bir akşam oldu...
Bu arada ben son zamanlarda kendimde daha doğrusu alnımda bişey keşfettim: iki sevimli damarcık! Aynaya bakınca göremiyorum ama her resimde çıkıveriyorlar, bunları yok etmenin bir çaresi yok mu???
:((
Pazar günü ise harika bir hava vardı İstanbul'da... Boğaz Köprüsü'nden geçerken dayanamayıp hemen bir iki resim çektim, tabii arabayı yavaş kullanıyordum annişkom şimdi bu yazıyı okurken yüreği ağzına gelmesin diye eklemek istedim :)) Tatlı anneannem, teyzoşlarım ve Mertoşumla güzel bir kahvaltı yaptık, son 2 hafta içersinde olan biten havadisleri birbirimize anlattık ve de bol bol kaynattık tabii!!!
Sonra bol köpüklü harika bir Türk kahvesi içtik, Lebişim ellerine sağlık :)) Yanında da ev yapımı vişne likörüyle tabii, biz çok keyifçi bir aileyiz ama napalımmm...
Türk kahvesi olur da fal olmaz mı, canım anneannem neler anlattı neler :))
İşte böylece bir haftayı kapatıp yenisine başladık bile... Annişkom sana şimdiden iyi yolculuklar diliyorum, yarın dört gözle bekliyorum seni!!!! Hepinize harika bir hafta dilerim, sevgiyle kalın.

13 yorum:

  1. Blüzuna bayıldım canım harika durmuş üzerinde, güle güle giy.Harika bir haftasonu olmuş gerçektten...en azından bana öylr geldi.
    Ne ilginçtir ki benim de son zamanlarda dikkatimi çeken şey de sokakk ve mekanlar teenage ile dolu.Biz mi yaşlandık ne..:=((

    YanıtlaSil
  2. Anneannecik bana da fal baksa. Valla kahve keyfine bayılırım ama ailede, çevrede, komşular arasında ve o kadar arkadaş içerisinde bir fal bakmayı bilen yok. Artık arkadaş edinirken böyle bir kıstas koyacağım:-)


    Bu arada inşallah yakında diğer yarını bulursun canım...

    YanıtlaSil
  3. Sibelcim çook yakışmış yeni bluzun. Her zaman güzel günlerde giy inş. Dolu dolu bir haftasonu geçrimişsin sevdiklerin ve ailenle. İnsanın ailesi gibisi yoktur bence. En büyük aşklar dahi dolduramaz. Bir dönem bende uzun uzun süzerdim çiftleri, imrenerek bakardım. Sonra hiç ummadığım bir anda çıkıverdi karşıma aşk! Eminim seni de hiç beklemediğin bir anda bulucak ve şaşıp kalacaksın olanlara.

    YanıtlaSil
  4. benim tatlı Bridget'im, boşver sen ... reklam onlar reklam :)zatem eşide demiş evdede böyle olsan die hi hi hiiiii
    buarada çok hoşmuşsun yine baby :))
    mujxx
    mrl

    YanıtlaSil
  5. Falda ne çıktı merak ettim? o tontonlarıda yerim ben şirineler...En kısa zamanda fal baktırmaya geliyorum valla bahane istemem :))

    YanıtlaSil
  6. Ya biliyor musun, evli çiftler arasında tek bekar olmaktan nefret ediyoruuuummm.. Onlar koklaşırken zorla başka yana bakmaya çalışmak filan deli ediyo beni.. Hayır niye koklaşıyosunuz ki bulan var bulamayan var.. Aha sinirlendim :)
    Bu arada bluzun süper süper..

    YanıtlaSil
  7. ooyyyttt be çıtıra bakın ... fıstıkk fıstıkkk...

    YanıtlaSil
  8. blogunuzu uzun bir suredir takip ediyorum,cok renkli.Cok samimi ve pozitifsiniz gercekten,insana moral veriosunuz.
    Bluzunuza bende bayıldım,bu arada moralinizi bozmayın dogru kişi dogru yerde dogru zamanda insallah bulacaktır sizi:)

    YanıtlaSil
  9. Selam Noni... Bridget abla kendisine saygi duydugum bir sahsiyet olmustur:)) evlenmeden once ben de franchise isletmekteydim kendisinden. All by my self diye bi sarkinin caldigi sahne vardir 1. filmde, sarki da pek sahanedir.. filmin vizyona girdigi zamanlar cok uzakta degil ama ben evli barkli ve 2. bebegimi bekleyen bir bridget'im bugun:) yani uzun lafin kisasi, hersey oyle bir yoluna giriyor ki.... hic merak etme:)

    YanıtlaSil
  10. selam nonicim,
    önce kocaman bir mahşallah. ailene, sana :). böyle birbirinize vakit ayırmanız çok güzel. bende teyzelerimle olduğumda çok güzel vakit geçiririz. :)

    gelelim su bridget jones konusuna. neyse ki benim arkadaslarımın cogu bekar. ama evlilerle beraber olunca kacınılmaz konular. kimse yok mu, neden yok, öyle mi böyle mi. bunu düsünüp benden sonra iyi ki birbirimizi bulmuşuz diye birbirlerine sarılıyorlardır eminim.

    YanıtlaSil
  11. güzel bir aile gibisi yoktur. sen de şanslılardansın.

    bence, "günü yaşamak" yerine "pozitif düşünmek" demek daha doğrudur. yarını düşünmek gereklidir.

    hata ve unutma insancıldır. herkes hata yapabilir. ama olması gereken ders alıp unutmaktır.

    mutluluklar dilerim.

    EVLİ BİRİ

    YanıtlaSil
  12. Her an mutlu olabilmek gerçekten çok güzel olabildiği kadar zordur.

    Geleceğe yönelik planlar yapılmalıdır. ama her zaman mutluluğu yakalamak için alternatif plan yapmak en iyisidir.

    umarım bir gün senin adına plan yapacak biri veya senin planlarını hayata geçirmene destek olacak şanslı kişi ile karşılaşırsın.

    dileklerim genelde gerçekleşir.

    iyilikler

    EVLİ BİRİ

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...