09 Ocak 2007

Moskova Günlüğü...

Eveeettttt fotoları nihayet bilgisayarıma aktarabildim ama sonuç tam bir felaket, tüm resimler ya bulanık ya karanlık ya da gözler kırmızı çıkmış ciyaakkkkk kendime acilen güzel bir dijital kamera almalıyım bu Canon'u da çöpe atmalıyım!
Kremlin'i, "yavrus"ları, votkası hepsi bir tarafa benim için bu tatilin en güzel kısmı tatlişkolarımla birlikte olmamdı, babişimle işi nedeniyle çok fazla vakit geçiremesekte yine de yeni yılı onlarla birlikte kutlamak çok güzeldi, canlarım ikinizi de çok seviyorum! Daha önceki Moskova seyahatlerimde Puşkin Güzel Sanatlar Müzesi, Gorki ve Tolstoy'un evleri, Kremlin Sarayı, kiliseler, Lenin'in mozolesi vs.. gördüğüm için bu sefer daha çok Moskova sokaklarını keşfettik. Havanın 6 derece olması ve hiç kar yağmaması ise sanırım biraz benim şansıma oldu, böylece annişimle uzun yürüyüşler yapabildik. Bu arada 1 hafta boyunca aynı manto & aynı çantayı kullandım ayyy hiç benlik değil, sanırım bu manto ve çantayı uzuuunnn bir süre giymiycem :P
Rusya’nın en büyük müzelerinden birisi olan 18. ve 19. yüzyıla ait 130.000’in üzerinde eserin sergilendiği Tretyakov müzesini çok ama çok görmek istiyordum ve inanılmaz kuyruğa rağmen bu mutluluğa da erdim sonunda, tüm tabloları ağzım açık mest bir şekilde inceledim. Bu resimde pek anlaşılmasa da müze çıkışında mutluluğum yüzümden okunuyordu.
Veeeeee işteeeeeeeee ilk blog arkadaşım Merail !!!!!!!! Ben hayatımda onun kadar hayat dolu ve cıvıl cıvıl birisini tanımadım. Sanki birbirini çok daha önceden tanıyan ve tesadüfen Moskova'da karşılaşmış 40 yıllık dostlar gibiydik, tabii bunda onun yaydığı enerji ve içtenliğinin payı büyük. Meralle eski ve yeni Arbatta dolaştık, Shokoladnita'da kahve içtik, Gum'da dolaştık, ve uzun uzun muhabbetler ettik, bu gezinin en neşeli kısmı kesinlikle onunla tanışmaktı... Canım benim seni tanıdığım için çok ama çok mutluyum ve Şubatta 4 gözle bekliyorum seni!!!
Bunun dışında tabii bol bol tıkınmakla geçti. Bir gece gittiğimiz Özbek restaurantında ise çok güzel dansözler çıktı...
Yemeğimiz bitti tam kalkmak üzereydik ki garson ısrar etti gitmeyin yıldız dansözümüz çıkacak sakın bir yere ayrılmayın dedi, biz de heyecanla bekledik, işte geceye damgasını vuran dansözümüz:
Ohhhhhhh kızlar oynarken ben de şöyle bir güzel nargilemi tüttüreyim değmeyin keyfime :)
Konu kızlardan açılmışken Moskova bu konuda bir cennet, ben hayatımda bu kadar güzel kızları bir arada görmedim, masmavi gözler, güzel burunlar, upuzun boylar, ince vücutlar, lokum gibi kızlar vardı ben bile hangi birine bakacağımı şaşırdıysam erkeklere hiç kızmamak gerekiyor yerden göğe kadar haklılar valla! Bu arada lokum demişken aklıma geldi benim orda bayıldığım bir cafe var: Shokoladnitsa, tatlıları bir harika yolunuz düşerse mutlaka uğrayın derim...
İşte kısa Moskova gezim böylece sona erdi. Pazar günü tatlişkolarımı orda bırakıp geri döndüm, uçak rötar yaptığı için eve gidince jet hızıyla Özlemin düğünü için hazırlandım.
İşte ikinci blog arkadaşımla tanışmam çok çok özel bir günde onun düğününde kısmet oldu, canım benim o günkü heyecan ve telaşının arasında bizle o kadar ilgilendi ki... Özlemcim o akşam peri kızları gibiydin, mekan, yemekler, pasta ve en önemlisi ikiniz harikaydınız, birbirinize çok yakışan çok tatlı bir çiftsiniz, mutluluğunuz hep daim olsun canım benim... Bizleri de bu mutluluğa ortak ettiğiniz için çok teşekkürler! Nerminle ikimiz şimdi sana biraz zaman tanıyoruz, dinlendikten sonra seninle oturup uzun uzun kaynatmak istiyoruz, konuşacak çoookkk şeyimiz var zaten :) 2007'ye merhaba derken Meral ve Özlem, yeni sene bana yeni arkadaşlıklar getirdiği için çok mutluyum! Dilerim böyle güzel dostlukların temelinin atıldığı, ailemde herkesin sağlıklı olduğu, neşeli ve eğlenceli bir yıl olur benim için. Hepimiz için! Sevgiyle kalın... Dasvidanya :)

9 yorum:

  1. imrendim şimdi ben sizee :)) yeni bir yıla cok guzel basladın, umarım hep boyle devam eder :) belkm gunun birinde bizde Gürcistan'dan, moskova turuna cıkarız.. anlattıklarını kulağıma küpe yaptım ;)

    YanıtlaSil
  2. Moskova seyahatin sana bayağı yaramış tatlım umarım bundan sonraki hayatında böyle güzelliklerle ve mutluluklarla geçsin diye diliyorum;)Bu arada ne iyi yaptında beni kahve içmeye çağırdın acayip iyi geldi çok mutlu oldum seninle sohbet etmeyi özlemişim.Keşke nermincimde olsaydı;( onuda ilk fırsatta bekliyorum mucccckkkk...

    P.D.

    YanıtlaSil
  3. Sibelcim cok guseL gecmi$ tatiLin. ResimLere bayiLdim.. 2007 bLogger`Larin yiLi oLucak gaLiba, Sen ne derSin? ;)
    Burdan da Ozlem`i tebrik ediorum, Allah mesut etSin..
    FotoLar cok ho$. Anneni gormu$tuk, babani iLk defa gordum. Cok tonton cok $eker birine benzio. :)
    SevgiLer..

    ~Serra

    YanıtlaSil
  4. Noni'cim annenle babanin yaninda ne kadar huzurlu ve de mutlu gozukuyorsun, cok ozendim ama senin adina da cok mutlu oldum, keske bende ailemle bir araya gelebilsem.. Merail'le bulusmanizda harika gecmis, bende Crystal'le yapmistim ilk blogger bulusmami, insan sanki kirk yildir taniyormus gibi oluyor birbirini:) cok sevindim sizin adiniza..

    2007 bizim senemiz olacak insallah!

    xoxo

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldinnn mutluluklar getirdin. Baba ocağında süper tatil yapmışsın. Meralle buluşmanızın da ayrıntılarını ondan öğrendim. Çok tatlısınız ikinizde. Çok sevindim güzel bir dostluğunuzun başladığına. Benim henüz blogger buluşmam yok. Zaten hergün bu sayfalar aracılığıyla buluşuyoruz yaa o da yetiyor bana :) Yeni yıla çok güzel girmişsin Sibelcim umarım aynı güzellikte devam eder. Hatta daha iyisi olur.

    YanıtlaSil
  6. OOhh ohh ne güzell, keyifler de tıkırında, babişkona da kavuşmuş oldun en sonunda..harika canım, süper görüntüler.

    YanıtlaSil
  7. Hoşgeldiin hoşgeldiin :)
    Özlemişiz ayol.. Gezi de çok güzel geçmiş, fotolardan belli. Ben şu nargile içerkenki kıyafetine kolyene bayıldım. Bir de dansöz süper :)
    Öperim canımm.

    YanıtlaSil
  8. Dünyanın birçok yanına gittim, ama şans eseri, şimdiye kadar Moskova'da hiç bulunmadım. Bu resimler ve beraberindeki uyumlu kelimeler çok iyi geldi. O güzel günlerini bizimle paylaştığın için sana teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  9. Bak sen bana bu bombayi soylememistin, aman yarabbim bu ne guzellik, nerden bulmuslar bu guzelligi, dans edebiliyormuydu bari..:P Neyse inan beni simartiyorsun guzel yazilarinla ..;) Bu arada ozlendin..:(
    Dun aksam arkadaslara gitmistik, orada seni millette gosterdim..;)
    Ozlem icin mutluluklar dilerim, cok seker olmussun, elbiseni ustunde de gormus oldum..;)
    kendine iyi bak optum.. Rail'in slm var..;)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...