30 Ocak 2007

Oyuncakları kim sevmez ki...

Merhabalarrrr, evet arayı çok açtım farkındayım ama haftaya inanılmaz yoğun başladım, bitirmem gereken bir rapor var ve şu anda "benimle ne zaman ilgilenmeyi düşünüyorsun tatlım" der gibi masamın üstünden bana bakıyor! Bu nedenle blogları da okuyamadım ama içim içimi de yiyor neler oldu neler bitti, kim ne yaptı, ayyy hele Serra'cım neler neler yazmıştır şimdi! Şu raporu halleder halletmez blogları okuyacağım sözzz :)

Gelelim fotoğraflara... Beni cıvıl cıvıl yapan şeylerden biri de oyuncaklardır. Mesela ben asla bir Hello Kitty mağazasına girmemeliyim çünkü içerde kendimi kaybederim! Moskova'da gittiğimiz bu oyuncak sergisini gezerken de oyuncakların hepsine sahip olmak istedim resmen! Ama Keltoşuma asla ihanet edemem tabii, Keltoş benim bebeklik oyuncağım, ne Barbie ne de ayıcıklar, hiçbiri Keltoşumun yerini tutamadı bugüne kadar, elimden hiç düşürmezmişim onu, ve çok şükür kaybolmadan, başına birşey gelmeden bugünlere kadar saklayabildim. Keltoşun resmini bu akşam çekicem, yarın blogumda görebilirsiniz... Bu arada Göztepe'deki Oyuncak Müzesi'ne giden var mı? Benim evime çok yakın olduğu halde fırsat yaratıp gezemedim bir türlü, müzeyi gezenlerden görüşlerini paylaşan olursa sevinirim. Çok sevdiğim bir şarkı eşliğinde hepinize 1 günlük gecikmeyle de olsa çok güzel bir hafta diliyorummmm!!!!

17 yorum:

  1. 2 hafta önce gittim oyuncak müzesine...kafesinde bir kahve içmenin ve o eski oyuncakları görüp aa benim de vardı bundan diye diye nostalji yapmanın hoşuna gideceğini düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  2. Hımm ilginç gelebilir ?

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler sağolun.Muzikleriniz çok güzel.Nerden ekliyoruz bilgilendirirsen sevinirim

    YanıtlaSil
  4. amannnıııınnn bunlar bi harika, ikincisine bayıldım, balerine benzettiğim için olsa gerek balerinlere inanılmaz bir zaafım var da ondan.

    YanıtlaSil
  5. aaa unuttum birde 4 cü bebeğin elbisesini öok beğendim uçuş uçuş.

    YanıtlaSil
  6. canim ya.. :) Sen i$Lerini haLLeth, herzaman okurSun.. duruo yaziLar oLe merak etme Nonicimm. ;)
    Kolay geLsin diorum hemen. Du$unuorum benim kucukLukten kaLma oyunCaim var mi die ama yok Sanirim. Hep Barbie`lerim vardi, onnari da verdim. Geriye bi tek annemin sakLadigi iLk ayakkabiLarim kaLdi. Onnar da oyuncak fLn diiL yani :D
    opuorum cnm Seni, $arki cok guseL ;)

    ~Serra

    YanıtlaSil
  7. Nonicim haklısın herkes bayılır bence oyuncaklara. Saklarım sevdiğim oyuncaklarımı. Kişisel tarihimin en eksilmez tanıklarıdır. eee ne de olsa onlarla birlikte büyüdüm ben.Çok isterdim o müzeyi gezmeyi.

    YanıtlaSil
  8. nonicim süpermiş bunlar :))
    mrl

    YanıtlaSil
  9. Keltoşu çok merak ettim şimdi.. Benim de küçükken en sevdiğim oyuncağım bir bebekti daha doğrusu bebek başı, vücusu yoktu garibimin ama ben yine de çok severdim. :)
    Bu arada sen de yoğunmuşsun kolay gelsin canım..

    YanıtlaSil
  10. Canim kusura bakma sana yazamadim uzun zamandir..:(
    Ben bu oyuncak sergisine hic gitmedim :( genelde internetten baktim, bir cogu satilik,fiyatlarida super ucuk..:(
    seni kocaman opuyorum, kendine iyi bak..

    YanıtlaSil
  11. oyuncakları bende cok severim ama odamda cok fazla yok nerdeyse hepsini sarıp sarmalayıp dolaba kaldırdım:(kucukken bir ruya gormustum ve odamdaki bebek beni korkutmustu fena halde,o gun bugundur odamda oyuncaklara ozelliklede bebeklere yer yok malesef:(

    YanıtlaSil
  12. bende keltoşu merak ettim :)

    YanıtlaSil
  13. Ne güzel şeyler bunlar küçüklüğümden beri kopamadığım şeylerden biride oyuncaklar hala bayılıyorum.Heralde yarın öbür gün çocuğum olursa onun oyuncaklarınada sulanıcam diye düşünüyorum;p)))

    regina

    YanıtlaSil
  14. oyuncaklara ben de bayılıyorum, hepsi de birbirinden harika görünüyor bunların! ayrıca pink martini de gayet sevimli sarkılar yapıyo, Anna sarkısı da cok güzel,dinlemeni tavsiye ederim, cok eglenceli :)

    YanıtlaSil
  15. Benim de çocukluğumdan kalan tek bebeğim Cici Maviş. Asıl adı Cici bello, yani o bir erkek ama aynı bir bebeğe benzeyen , sarı saçlı, mavi gözlü bebeğimi baştan aşağı maviler içerisinde olmasına rağmen hep kız olarak gördüm nedense... Annemin bir velisi İtalyadan getirmişti, canım mavişim:-)

    YanıtlaSil
  16. Geçen ay bende bloglara biraz fazla zaman geçirince birde bayram tatili derken işleri yığmıştım. bu ay daha temkinli davranıyorum.

    YanıtlaSil
  17. Cok guzellermis. Bir an Seinfeld de George Costanza nin annesine benzeyen bebegi hatirladim.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...