16 Ocak 2007

Sükunet



 İtalyan bir arkadaşımın hediye ettiği, Dino Buzzati' nin "Tartar Steppe" isimli kitabını okuyorum şimdilerde. Askeri görevini yerine getirmek için ıssız bir kasabada bir kaleye atanan genç bir subayın hayatını, aslında kendi içinde verdiği yalnızlık mücadelesini anlatan güzel bir kitap, sonu nasıl bitecek merak içersindeyim... Bu kitabı okudukça kendi içimde yalnızlık aslında nedir diye sorgulamaya başladım... Ama şimdi "bana göre yalnızlık....." diye başlayan ağır ve karamsar bir post yazacağımı sanıyorsanız yanılıyorsunuz çünkü bugün çookkk huzurlu bir günümdeyim ve kendi kendime bu ruh halimi bozmaya hiç niyetim yok :) Yanan bir iki mum, Merlot şarabım, hafif bir jazz müziği ve okunan güzel bir kitaptan daha keyifli bir yalnızlık olabilir mi?

5 yorum:

  1. Kıskandım seni...
    Kesinlikle benimde biran önce silkelenip kendime gelmem gerek...
    Kesinlikle canım kendi ortamından yaptığından daha büyük keyif olamaz.

    YanıtlaSil
  2. kitap bittiginde haberimiz oLur mu acaba? Merak ettim $u subayi :)

    ~Serra

    YanıtlaSil
  3. Off valla kitaplar olmasa çekilmez şu hayat, kitaplar ve filmler.. iyi ki varlar..:)

    YanıtlaSil
  4. Canim iste bu satirlari okumak beni sevindirdi, huzurlu olmana ve huzurunu bozmamaya calismana cok sevindim..;)
    Kitap cok guzelle benziyor, artik ozetini bekliyorum..
    Buarada hatirlarsan annen bana gittikleri sehirde balik avlayacaklarini soylemisti, bende arkadastan ogrendim, orada karp diye baliktan cok olurmus karp'in turkcesini bilmiyorum ama..:(
    Nehir baligidir, bol kilciklidir ama super bi tadi vardir, bahsettigim balik avlamak icin misir kullansinlar sizinkiler, karp baligi haslama misir severmis..;)
    yeni kararlarini cok begendim..
    offf cok uzun bi yorum oldu...
    opuyorum seni..

    YanıtlaSil
  5. bak unuttum, yazmayi nilufer abla sitesine sifre koymus ve ben bakamiyorum, bakamazsam catlarim...:(
    yaniiii helppppppp...:)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...