23 Şubat 2007

Hannibal VI: The Silence of the Cat

3 gündür koltuk temizlemekten bir hal oldum çünkü Tekir Bey 3 gün üst üste hem de her seferinde farklı koltukları bir güzel tuvalet niyetine kullandı. Ahhhh minnoşum ahhhh ben sana böyle mi eğitim verdim ama!!! Ben kediler nankör değildir diye atıp tutarken senin yaptığına bak oldu mu şimdi, 18 yıldır öğrenemedin şu işi!!! Akşam keyifli bir şekilde koltuğuma oturup tam DVD seyredecekken arkamda bir ıslaklık hissetmemle kalkmam bir oldu çünkü Tekir Beyler keyfimin tam orta yerine işediler!!!! O anda aklımdan neler mi geçti????
 En temiz yöntem olarak sonunda buna karar verdim!!!!
Yaptığı tüm yaramazlıklara rağmen oğluşumu çok ama çok seviyorum ve onu hiçbirşeye değişmem ben!!!
ÖNEMLİ NOT!!!!: Bu post'u hazırlarken hiçbir şekilde Tekir Bey'e zarar verilmemiştir :)

24 yorum:

  1. Noniciğim çok güldüm harika resimlemişsin. Özelliklede tuvaletten çıkan kollar harika

    YanıtlaSil
  2. cok cok geçmis olsun guzelim yaa..ve ellerine kollarına saglık.. evet biliyorum bu yavrucuklar cok tatlılarda işte basımıza birde is açmasalar.. bende, Te Ador gideli neredeyse 4 ay oldu ama hala olduk olmadık anlarda bir kıl da olsa tügüne rastlıyorum :)) herseye ragmen onu cok ozlediiimm!!!

    YanıtlaSil
  3. bu arada diger postundaki ayakkabı ve cantalara bittim.. haberin olsun.. boyle uyuma can kurban :))

    YanıtlaSil
  4. Hahahahaaa...kopardın beni canım, walla dediğin kadar harika ve komik görüntülemişsin sana göre Tekir, bana göre de Bekir.
    Süper yaa çok güldüm sabah sabah.

    YanıtlaSil
  5. :))))))
    offf koptum sabah sabah !!!!!!!!!! süpersin !

    YanıtlaSil
  6. Süper komik olmuuuuuuuş!!!
    çok alemsin çok güldüm:)))))
    sevgiler!

    YanıtlaSil
  7. Harikasin :D.. O kedicikleri cok göstermeyin bana, cok özlüyorum en cirkin, kör, tüysüz olanini bile..
    Hic kedi yok burda.. hic..

    ps: Galiba gaz falan sürerlerdi tuvaletini yapmasini istemediginiz yere.. O da kokar gerci ya... Veterinere söyleyin, careleri var..

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşım sayfanı yenilemişsin harika olmuş, tam senlik.

    YanıtlaSil
  9. valla uzun yazıları bende sevmezdim eskiden de bunlar çok güzel .Koymadan edemedim.Sağlık olsun yine de itiraf için teşekürler . :))))

    YanıtlaSil
  10. Bekarliktan bikmis senin ki, es istiyor..;)
    ozel spreyler var,isteyenmeyen yerlere tuvaletlerini yapmasinlar diye, onlardan al..;)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Sibelcim sen cok yasa emı :))) cok güldürdün beni... benim paşa böyle birsey yapsa ne yaparım bilmiyorum :))) ama ne yaparlarsa yapsınlar insan kızamıyor dımı?
    Özlem (lale)

    YanıtlaSil
  12. 18 yıll.... Çok iyi bakıyor olmalısın..ama 18 yaşlarında bir kedinin dişi isteyeceğini sanmıyorum (merail demiş de)...Resimler çok komik bayıldım :) ama en sonuncu resim bir harika ya.. çok güzel çıkmışsınız ikinizde...Benimde bir kızım var 4 yaşında epey sorunlu bir bayandır...Kızgınlık dönemlerinde ise o da koltuğa işer ve bizi epey sinirlendirir

    YanıtlaSil
  13. Fotolar harika, çok yaratıcı..:) Bayıldım. Kediş de hiç az önce ortalığa etmiş gibi değil, gayet sakin, cool :))

    YanıtlaSil
  14. Nonicim sabahsabah güldürdünya benı Allahta SENİ güldürsün

    YanıtlaSil
  15. Bak sen tonti$in yaptiklarina :) kedileri tam anlamiyla anlamak imkansiz sanirim ama senin gibi $eker bir annesi oldugu icin cok sansli tekir-- resimlere cok guldum, en sonda ki iskence methodu super, corap koklamaya Paris bayiliyor, ozellikle eve gelen misafirlerin coraplarini koklamaya--kalite kontrol yapiyor oradan sanirim:)

    YanıtlaSil
  16. cok gulduuuuum noni yaaaaa!!!!! op yasli oglumu benim icin!!!! alzehemier vardir onda artik, unutuyordur yasliliktan... yazik onaa....

    YanıtlaSil
  17. Bende de 3 tane pembe burun var. Kızlarım hiç böyle yaramazlıklar yapmadı ama oğluşum 2 kez kaz tüyü yorganımın ortasına şırrrr diye işemişti!!! Sizinki belki yaştandır, belki de protestodur. Bilirsiniz kedoşlar bayılır protesto eylemlerine :) Azıcık ihmal edilince içlerindeki şeytan çıkıveriyor ortaya ;)

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  18. koptum nonicim yaaaaaa
    cok komik annatmi$siiin.
    en sondaki resminiz de cok cicii.
    $imdi iStanbul`daim ya, ben de Vu`ma sariLabiLiorum artik. Beraber uyuoruuS :)

    ~Serra

    YanıtlaSil
  19. Çok komiksin tatlım yaa işi espriye vurabilmekde bir beceridir;PBenimde başıma benzer bir durum gelmişti sevgili köpeğim Koffy eve biraz geç gittim diye protesto edip saksıyı devirmişti.Nasıl delirmiştim hiç unutamam.Ama nolursa olsun bende senin gibi ondan vazgeçemiyorum dünyanın en tatlı şeyleri onlar;)

    regina

    YanıtlaSil
  20. koptum nonicim, çok güldüm :))
    bayıldım çektiğin fotoğraflara :))
    süper güzel anlatmışsın, nasıl delirdiğin buradan bile hissediliyor :))

    YanıtlaSil
  21. Yaw bunu yeni gordum ve oyle bir kahkaha attim ki evde herkes delirdigimi zannetti :)))))

    Fotolar HARIKA!!!! :))))))

    YanıtlaSil
  22. resimler harika olmuş :))

    Yalnız söylemeden geçmek istemedim.. eğer kediler kumlarından başka bir yere işiyorlarsa bunun bir nedenide böbreklerinde ve yakın bölgede acıma hissetmeleridir. Hayvan böyle bir acı hissedince ilk olarak farklı yerler deneri. Benim kedimde de aynısı olmuştu o yüzden uyarmak istedim.

    YanıtlaSil
  23. You write very well.

    YanıtlaSil
  24. Dear Elsie thanks for your visit :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...