22 Şubat 2007

Uyumsuz olmak istiyorum!


Herşeyim uyumlu olmak zorunda mı? Bir kere de şöyle elime ne geçirirsem giymek istiyorum, ama yok yok yok! İlla ki herşey aynı renklerde ve birbirleriyle uyumlu olmalı! Gardrobumdaki bu uyumu aşk hayatımda da tuturabilseydim benden mutlusu yoktu kesin!!! Şöyle farklı renkleri karıştırıp göz zevkini de bozmadan bir tarz yaratan hatunları acayip kıskanıyorum! Şimdiki problemim lacivert rugan ayakkabıma uygun bir çantamın olmaması. Ama ben ne yaptım??? Annişten doğumgünü hediyesi olarak (doğumgünüme daha 3 ay var bu arada) bu ayakkabıma uygun bir çanta almasını istedim. Evet evet kabul ediyorum ben ailenin yüzsüz minik faresiyim hiii hiii hiii :P

12 yorum:

  1. cok tatli ya bayildim canta ve ayakkabilarina. Ben de biraz takigim canta ve ayakkabilara..

    YanıtlaSil
  2. Anneciiiim hepsi senin mi!!??dermişim... tabiii ki senin ve hepsi inanılmaz güzelll.
    Evet evet katılıyorum biraz uyumsuz olmayı dene lütfen, bu kadar kusursuz olma emi canım...:)))
    nermin

    YanıtlaSil
  3. Tatlım hepsi çok güzel ama dediğin gibi arada bir uyumsuz olmaya çalış belki çok daha farklı ve hoş olursun;p))

    regina

    YanıtlaSil
  4. ayakkabılar ve çantalar süpper,bayıldım...mudoda kocaman lacivert rugan çantalar var, hadi koşşşş

    YanıtlaSil
  5. 2. resimdeki ayakkabı ve çanta ile 5. resimdeki ayakkabılara bayıldım... Çok şık...kendim de bir ayakkabı delisi olarak sana hak veriyorum, geçtiğimiz ay marks&spencer'da büyük lacivert bir çanta görmüştüm, kırmızısı da vardı, işte o en üstteki ayakkabıya çok güzel gider kanımca... Ben kırmızısını almayı düşünüyordum eğer vaktin olursa bir gözat derim :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Sibel'cim bunlar harika--sonsuza kadar bu resimlere bakabilirmisim gibi geliyor :) ozellikle yesil fiyonklu ayakkabiya bayildim--- ayakkabi canta uyumuna pek dikkat etmemde--takilar-ozellikle saat, bileklik, kupe, kolye filan birbirini tamamlamali-- opucukkkk

    YanıtlaSil
  7. Canım yorum bırakmışım ama alakasız olmuş pardon fikir verecekttik dimi, bence fuşya rengi de lacivert rugan ile çok güzel gider ama çanta olarak ne bileyim şöyle rengarenk bir çanta da uyumlu olabilir, camel rengi, açık mavi de bence ...

    YanıtlaSil
  8. Sibelcim tek kelimeyle çok zevklisin. Uyum konusunda bende takık durumdayım. Hatta olayı abartıp iç giyimimle uyumlu olmasına bile dikkat eder hale geldim. Fakat yavaş yavaş kardeşim sayesinde tarzımı değiştirmeye başladım. Haftaiçi yeterince hanım hanımcık olduğum için hafta sonları daha rengarenk olmayı seviyorum.
    Değişim senin içinden geliyor ve bu kısa sürede dış görünümüne de yansıyacak. Hatta sanki saçlarına da sıra gelecek gibi. eee önümüz yaz hafif açık tonlarda gölgeler çok yakışır sana :)

    YanıtlaSil
  9. Siyah pembe bantlı ayakkabılara bittimmm bittimmmmmmmmm!!!!
    Hazır sınavım da güzel geçmişken kendimi bir ödüllendirsem mi acaba?!?

    YanıtlaSil
  10. vayyy :) süperler
    asla böle olamam iste ben
    mesela bi kaç iyi cantam vardır hep onları kullanırım, siyah ayakkabı kahve canta yaptıgım bile olur ama özensiz giyinmişsem o kadar. ama senin gibi olamam süper bişi bu ya çok özendim

    YanıtlaSil
  11. Cok zevklisin canım! Hepsi cok uyumlu...
    Özlem (lale)

    YanıtlaSil
  12. Oyyy bunnar çok güzel hele ikinci çok şekerrrr..Allahım ben tam bir erkek Fatmayım korkarım. Benimkiler hep spor ve ayakkabı ile uyum aklıma bile gelmez..:) Süpermiş yaa..

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...