15 Mart 2007

Şu 2 gün göz açıp kapayıncaya kadar geçsin lütfen!!!

11 yorum:

  1. hehehe.. ilk yorumu ben yazıyoomm :)
    vee..

    AMIIINN!!
    diyorum.. onları benim yerime de öp :))

    YanıtlaSil
  2. canim kizim az kaldi biliyorum sen cimcimeleri istiyorsun ama bende sana kavusmak icin cabuk gecsin isityorum seni cok ozledim biricik kizim optum seni

    YanıtlaSil
  3. Canım cok az kaldı bıraz daha sabret...bak uzun bır süre yenında olucaklar onları bol bol mıncılar ve seversın :) bende de öp ıkısını... ( ayrıca dün aksam ıcınde cok tesekküğr ederım, cok güzel vakıt gecırdım ıkınızle )
    Sevgıler
    Lale

    YanıtlaSil
  4. Simdiden gozun aydin Nonim.

    YanıtlaSil
  5. Göz açıp kapayıncaya kadar gelsinler canım ve gitmeleride bir o kadar uzun olsun.Bol bol öpüp koklaş yeğenlerinle onların kokusu hiçbişeye benzemez o kadar tatlı oluyolarki şimdi yazarken kendi yeğenimi özlediğimi hissettim.Canım benim onlarla emin ol tüm dünyayı unutucaksın çok öpüyorum seni...


    regina

    YanıtlaSil
  6. ayyy boL boL foto bekLioruz Nonicim. UfakLikLari bizim yerimize de "ye" boL boL oLur mu yanakLarindan. :p

    ~Serra

    YanıtlaSil
  7. yok yaa nie geçsinki en sevdiğim gün cts pzr "kendi adıma konuşuyorum" tabiki :))

    YanıtlaSil
  8. Artık gelmişlerdir. Havada güzel bol bol haster giderin

    YanıtlaSil
  9. heey yarın mı geliyor bıcırık prensesler :) onları benim için öpün bol bol :) çok şekerler yaaa :D

    YanıtlaSil
  10. derin`in yanaklarini isirip selin`i benim icin minciklar misin noniiiiii :)

    ~Serra

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...