25 Mart 2007

Çukurcuma+ertesi

 
Cumartesi günü nonim ve perimle birlikte kendimizi sokaklara atıp Çukurcuma'ya gittik. Her zaman pozitif enerji yayan arkadaşımız Kristin'in mağazası Evihan'a giderek kendimizi cam boncukların arasında kaybettik resmen! Çocuk olsaydım kesin şeker diye bu boncukları ağzıma atardım ki küçükken leblebileri burnuna sokan bir kız olarak böyle birşey gayet güzel beklenirdi benden! Ne zamandır aklımda olan melek kolyelerin içinden nihayet birisini seçerek (ama hepsi birbirinden sevimliydi) melekler kardeşliğine ben de katılmış oldum :)
Önce Rafineri'de yemek ardından Susam Cafe'de kahve derken koyu bir sohbete daldık.
Yeni kolyemi de dayanamayarak bugün hemen taktım :)
Çukurcuma'da dolaşırken tesadüfen bulduğumuz Art.i.choke mağazasındaki keçe giysi ve çantalara ise bayıldık. Yalnızca su, zeytinyağı sabunu ve el emeği ile şekil alan birbirinden değişik keçe tasarımları görmek isterseniz kesinlikle Art.i.choke'a bir uğrayın derim...
İşte bir haftasonu daha bitmiş oldu. Bu arada saatlerinizi 1 saat ileriye almayı unutmadınız di mi??? Geç kararan bir hava şimdiden yazın habercisi ne güzel :) Hepinize harika bir hafta diliyorum!

12 yorum:

  1. Kolyene bayılldımm, çok cici olmuş sana da çok yakışmış canım.

    YanıtlaSil
  2. kolyen çok güselmiş ya nonicim bu arada ben katalog için kikiye mesaj attım ama bilmiyorum almadı galiba :(
    güsel huzurlu bir haftasonu olmuş

    YanıtlaSil
  3. ne güzel vakit geçirmişsiniz..
    Ege bebeğim bizde olmasaydı gelmek isterdim sizinle..Evihan'ı çok merak ediyorum zaten..kolyede süper :)
    güzel bir hafta olsun :)
    ~mrl~

    YanıtlaSil
  4. Takın çok şekermiş :)

    YanıtlaSil
  5. Tatlım,

    harika bir gündü :)
    En kısa zamanda bir daha gidelim !

    Sevgiler, öpücükler,

    S.

    YanıtlaSil
  6. Bugün cumartesi ayrıntıları arkadaşımdan aldım, kolyeyi ben pabetland'ta gördüm inanılmaz güzel bende çok beğendim ama mağzada çok pahalı acaba evihan'daki fiyaltları aynı mı??
    Ama susama bencede gitmeliyiz....öğlen hep beraber ne güzell kıpraşttık. hihihihihiiii...:=)

    YanıtlaSil
  7. ablanın bloguna bayılıyorum tıpkı senınkıne bayıldıgım gıbı.ordada okumusutm bu gezınızı

    YanıtlaSil
  8. Merhaba noni..
    Kolyenizi çok beğendim :) İzniniz olursa modeli çalıp, ben de yapmak istiyorum :)
    İyi günler..

    YanıtlaSil
  9. Nonicim gözünaydın şekerlerin gelmiş. Ne mutlu sana. Söylesem mi bilmiyorum ama sana mail atıcam. Çok güzel şeyler hissediyorum seninle ilgili.

    YanıtlaSil
  10. güzel aktivite olmus kolyede yakısmıs

    YanıtlaSil
  11. Kolyene bayıldım tatlım sana çok yakışmış güle güle tak..
    Evihan güzel şirin bir yere benziyo bende çok merak ettim doğrusu;p))

    regina

    YanıtlaSil
  12. Kolyen gerçekten harikaymış . )

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...