30 Mart 2007

Yeşil Cuma her anlamıyla...

Şirketimizde üye olduğumuz sosyal klüplerin dersleri bu hafta başladı. Dün Fotoğrafçılık Klübünün ilk dersini " f " dergisinin editörü Emre İkizler' den görmeye başladık. 6 haftalık eğitimin sonunda çekim gezisi yaparak çektiğimiz fotoğrafları değerlendiricez ama benim bu çekimden önce mutlaka fotoğraf makinemi yenilemem gerekecek!
Dün dersten Ata Demirer'in stand-up show'una yetişebilmek için biraz erken çıkmak zorunda kaldım. Tanrı tüm Maslak çalışanlarının aklını korusun!!!! Dünkü trafik neydi öyle?!!! Burdan iş yavaşlatma eylemi yapan gişe çalışanlarına sevgilerimi yolluyorum!!! Ehhh bu trafiğin üstüne bir de küçük noni'den acil sinyaller almaya başlayınca döktüğüm terleri siz düşünün artık napıyım ama nature calls :) Neyseki hepsine yetişebildim, açıkçası Ata Demirer beklediğimin üstünde bir performans sergiledi ve beni çok güldürdü. Pazar günü de Cem Yılmaz'a gidiyorum, en son yıllar önce gitmiştim ve ona laf atan bir seyirciye ağza alınmayacak küfürler edince gözümden düşmüştü, bir daha asla gitmem demiştim. Ama ne demişler asla ASLA deme ;) Umarım bu sefer daha uslu durur!

Vee bir uyarı yapmadan geçemiycem. Yayla Sanat Merkezi'ne yolu düşenler amman sakın oyun arasında büfeden birşey yemeye kalkmayın, dün ben o kadar acıkmıştım ki bir sandviç yeme hatasına düştüm ve günümü gördüm! Şu anda yemyeşil bir yüzle bu post'u yazıyorum, birazdan Yayla Sanat Merkezi'ne de okkalı bir e-mail atmayı düşünüyorum!!! Bir daha dışarda birşey yemek mi tövbeeee uzun süre ağzıma bişii koymam heralde!
Bu arada bugün Mevlid Kandil'iymiş, bu vesileyle herkesin kandilini kutluyorum. Şöyle güzel bir şarkıyla belki bulanan midemi değil ama ruhumu dinlendiriyorum, sizlere de güzel bir haftasonu diliyorum...

13 yorum:

  1. Arada kopruğunu farketmedim sanma...:=))) eğitim 8 haftalık çünkü...canım arkadaşım.
    Ayrıca bugün gerçektten kötü görünüyorsun akşamki sandwich fena dokunmuş anlaşılan..çoook geçmiş olsun erken tüysene hastasıın SEN!
    Kandilini en içten dileklerimle kutlar bütün duaların kabulünü diliyorum canım.

    YanıtlaSil
  2. Canım tekrar geçmiş olsun.Özellikle midesi kötü olunca insanın dünyası kararıyor.O duyguyu çok iyi bilirim benimde kaç defa kötü olduğu için artık bilmediğim yerden bişey almamaya karar verdim.Sende dediğin gibi bundan sonra bilmediğin yerlerden sadece bisküvi alarak bastırırsın mideni canım.Halen çok geç kalmış sayılmazsın olmadı izin al git bir an önce..

    regina

    YanıtlaSil
  3. Gecmis olsun canim, insallah haftasonunu berbat etmez bu durum..
    kursa basladigina sevindim, artik guzel fotograflarini beklerim, bu konuda bir suru site var ve blogda zeynepin yeri cok iyi adresdir..
    Ata demirer'i izlemek isterdim, belki bir gun.. ;)
    kendine iyi bak canim..
    optum

    YanıtlaSil
  4. pislik insanlar tarihi geçmiş sağlıksız şeyleri yediriolar para için hep inşallah ziftin kökünü yerler haram zıkkım olsun onlara verdiğin paralar iyyyyrenç bişe yaa

    YanıtlaSil
  5. gecmi$ olsuun. in$ $imdi daha ii hiSsediosundur nonicim. Bu arada Kandilin mubarek olsun.. biLio musun yazin derS alicam in$ ve iLk doneminde Seramik, ikinCisinde de FotografciLik du$unuorum. Artik $u zavaLLi ogrenci arkada$ina yardim edenLerden oLursun dimi.. ;p

    ~Serra

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun Noni..
    Senin de kandilin kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  7. iyi gezmeler cok ozendım valla cem e gıtmeyelı benımde yıllar oldu

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun noni.
    geçmiş kandilin kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  9. Noni geçmiş olsun,ama gene iyi gezmişsin gene her türlü etkinlikte ismini gördük maşallah (ıyy ne gıcık bi laftır bu maşallah)ben olsam hiçbirine yetişemem sanırım, yetişsemde üşenirim...ama fotoğrafçılığı bende çok istiyorum... Sanırım önümüzdeki kasımda bu konuda sıkı bir çalışma içine gireceğim... süper seni okuyunca gaza geldim şimdi :)

    bu YAYLA SANAT MERKEZİ dediğin yer, bildiğimiz Bahçelievler dolaylarında olup, piramit restoranı falan olan yer mi???

    YanıtlaSil
  10. Foto eğitimi seni çok geliştirir.Önce foto tutuş,kadran ayarlamayı ve odaklamayı öğrenirsiniz tahminimce.Sonrası senin bakış açınla yakalayacağın karalere kalıyor.Derinlik yakalamayı unutma resimlerde en önemlisi bu.Geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum.Cem yılmaz dehşet küfürbaz şimdi hiç bahsetmiyeyyim :)

    YanıtlaSil
  11. geçmiş olsun nonii nası bi sandwich o nevardıki içinde :/ hem cem yılmaz hem ata demirer ohh nekseel walla ben de merak ettim :)

    YanıtlaSil
  12. bu arada foto kritik tarzı sitelere üye olabilirsin... çok yararı olacaktır... hatta National Geographic dergisinde yılın fotoğrafı seçildi bu site üyelerinden birinin çektiği fotoğraf... ama yanılıyorda olabilirim? :) gene de bu site bir tık uzağında denemeye değer :) adres mi? bilemiyorum????

    YanıtlaSil
  13. Hepinize çok teşekkürler arkadaşlar, şimdi çok iyiyim :)

    Serracım ne demek seve seve yardım ederim, fotoğrafçılıkta daha çok yeniyim ama seramikte elimden geldiği kadar yardımcı olurum ;)

    Lupitacım sandwichin içinde salam vardı, ıykkk bir daha ağzıma sürmeyi düşünmüyorum iyyrennnççççç!!!!

    Esther'cim yok yok bu Yayla Sanat Merkezi Maltepe'de bulunuyor senin dediğin diil. Bir de şu bahsettiğin websayfaların adresleri aklına gelirse söyle oldu mu???

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...