11 Nisan 2007

Brian Molko

Makyaj yapmayı çok seviyorum, evet cilde birçok zararı olsa da bu içimden gelen birşey, kimse için yapmıyorum sadece kendim için ve günlük giyimime göre farımın rengini belirlemeyi, her seferinde değişik rujlar, lipgloss'lar denemeyi çok seviyorum ama başkasına makyaj yapma konusuna gelince bu mümkün değil!!!! Ama bir kişi için bundan vazgeçebilirim o da Placebo'nun solisti Brian Molko! Bir erkeğe makyaj bu kadar mı yakışır, ben bayılıyorum gözüne çektiği kaleme, rujuna, bana hiç garip gelmiyor, evet ben Brian'a makyaj yapmayı çok ama çok istiyorum biraz uçuk bir istek oldu ama neyse...
Burda Berrak Tüzünataç'a benzemişşş :)

Şarkılarına da bayılıyorum. Favorim bu:



Timo Maas ile yaptığı bu parçayı da hiç bıkmadan dinleyebilirim, klibi de çok güzeldi ayrıca:



Bu da son albümünden beğendiğim bir parça:



Kısacası Brian Molko'nun yaptığı müzik, ses, makyaj hepsine birden 10 üzerinden 10 puan veriyorum!!!!

16 yorum:

  1. canım sana katılıyorum gercekten yakısıyor ona makyaj... benım sevdıgım sarkısı : wıthout you ı am nothıng.

    Lale

    YanıtlaSil
  2. Bu neeee ıııyyyykkkk iğrenççç bence çok itici.İlk resmini görünce eeehh dedim ama alta indiğimde böööö oldum.

    YanıtlaSil
  3. Aaah ah bayılırdım ben Brian Molko'nun estetiğine. Hiçbir erkeğe makyaj bu kadar güzel durmamıştır. Hiçbir kadınsı tavır bir erkeğe bu kadar sempatik oturmamıştır. Gelin görün ki artık o makyaj yapmıyor. Çünkü evlendi ve Cody adında bir çocuğu var. Çocuğu için artık 'nancy' olmayacakmış. Seni özleyeceğim Brian. -karakterini değil sadece görüntüsünü-

    YanıtlaSil
  4. Noni, Nulufer'in sayfasina ne oldu???Sezin

    YanıtlaSil
  5. Noni makyaj cilde zararlı değil artık. Çünkü özellikle iyi markaların (lancome,dior,estee gibi ama loreal, max factor ya da alex avieni kastetmiyorum hele daha ucuzlarını ASLA) kozmetik ürünleri nemlendirici, besleyici, onarıcı gibi özelliklerde içeriyor günümüzde... Örneğin Lancome'un parlatıcısı JUICY TUBES'ini kullanıyorum, hem parlatıcı hem de dudak besleyici ve çatlakları yok edici özelliklere sahip. Asla kıyafette markaya önem vermem hatta gider ikinci el de giyinirim, çarşamba pazarından da giyinirim. ama söz konusu olan cildimizse bence biraz daha fazla ödeyip sağlıklı bir ürün almalıyız. Bunun hava atmakla ya da müsriflikle hiçbir ilgisi yok...

    Neyse :)

    Brian Molko'ya bir zamanlar kara sevdalıydım. Artık sevmiyorum ama Türkiye konserini kaçırdığımda (ki bu annem yüzünden olmuştu) ortalığı toz duman etmiştim Brian için. bizim cam çerçeve kırıldı ama Brian'ın bundan haberi bile yok ne acı :(

    Bende Brian'ın makyajını temizlemek istiorum mesela :) hem de daha uçuk bir yöntemle :D ahlakınızı daha fazla bozmadan veda ediyorum

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. brian molko yaaa acaip bi adam kız gibi ama çok seviorumm ben de en çok without you I'm nothing parçasını severdim çook dinlerdim bi zamanlar ruhu şaadolsun euehheh

    YanıtlaSil
  7. Hımm hakikaten yakışmış ama ne biliym bizim toplumumuzda değişik gözle bakılıo makyaj yapan erkeğe :)) biliosun yanii hemen teşhisi koyuyorlar

    YanıtlaSil
  8. bence feminen duruyor tarzım değil :)

    ama juicy tubes en severek kullandığım makyaj malzememdir tabii göz kaleminden sonra :)

    YanıtlaSil
  9. Tamam kızma canım şarkıları güzelmişş mesela first değişini çok beğendim first çok sexiii geliyorr..:PPP

    YanıtlaSil
  10. müsade ederseniz ben de teşhisi koymak istiyorum hemen.. (oben den alıntı)

    ama öyle... kızmayın hemen... doğruya doğru... kusura bakmayın.. teşhis bu...

    YanıtlaSil
  11. Brian´i dinlemeyi ben de severim. Eskilerden Placebo..
    Ona makyaj yapma istegin ise ilginc ;).. Bir gün Brian´i kadin sanip erkekler tuvaletinden kovduklari gibi bir anisini duymustum galiba...
    Robert gibi (Cure) makyaji nedense normal geliyor bazi insanlarin, sanki onunla dogmuslar gibi..

    YanıtlaSil
  12. çok fazla beee
    makyaj ok ama ne bilim abartı far lar
    dudak parlatıcılar vs
    feminenlik sınırlarını zorluyor
    baktığın anda şaşırıyorsun

    bir ara gazatelşerde verilen şaşı bak şaşır sayfalarındaki gibi


    adam öyle nötr ki bir bakışında kadınlık bir bakışında erkeklik sınırına gelebiliyor

    YanıtlaSil
  13. ayyy noniiii inanmiyorum yaaa... no comment yaziyorum comment olarak yaniii.....

    YanıtlaSil
  14. İlk resimlerini o kadar beğenmedim ama son resmi harika.Çok güzel bir yüzü var.Yalnız sesi güzel ama müziği benim tarzım değil..

    regina

    YanıtlaSil
  15. erkege makyaji ben yakistiramiyorum ya bakimli olsun ama boyle de abartmasin, birbirimizden farkimiz olsun yani di mi?? ama berrak'a benziyor bu hakkikaten ya.. aman aman ne masum =)) sarkilari guzel..

    YanıtlaSil
  16. saka gibi ya ever me every you hayatimin sarkisidir :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...