10 Nisan 2007

Episode MMVII

13 yorum:

  1. aslında ben de sordum bu soruyu kendime.. ama senin için..
    istanbuldaki herkes mi kör acaba ?

    YanıtlaSil
  2. :)yeri ve zamanı önemli

    YanıtlaSil
  3. istanbul'u salaklar basmış ya da witkey'in dediği gibi körler... yunan erkeklerini öneririm siz kadınlara... hem saygılılar, hem kendinizi değerli hissettiriyorlar hem de kör ve salak değiller :) ayrıca bir melek oluyor etrafınızda... bunun ırkla alakası var var mı itirazı olan...bizim adamımızdan iş çıkmıyor işte... ztn çıkanlarıda kapmışlar...

    YanıtlaSil
  4. esther
    Bize de yunan kızları mı tavsiye edersin?
    :))

    YanıtlaSil
  5. eli makbili özledim nonicim :)

    YanıtlaSil
  6. nonicim çok şekersin yaa, çok güldüm. bence de herşeyin bi zamanı vardır, ve o zamanı malesef beklemek zorundasın.

    YanıtlaSil
  7. noni;

    bu işte bir yanlışlık var.

    bu oklar hepimizi mi es geçiyor ya hu ?

    YanıtlaSil
  8. Türk kadınlarının değerini nedense Türk erkekleri bilmez... ama avrupada herhangi bir ülkenin vatandaşı olan pek çok dostum var. Kime sorsam Türk kadınının mükkemmel olduğundan söz eder. Bu yüzden arkadaşlar. Bizim değerimizi bilenlerle vakit geçirelim. Bırakalım Türk erkekleri ne yaparsa yapsın. Rusların peşinde mi dolaşırlar (ztn başka da yok) dolaşsınlar. çok önemli değil :) Böyle düşünmesseniz oklar sizi ıskalamaya devam eder kızlar...

    YanıtlaSil
  9. benim de uzun bir dönem böyle düşündüğüm olmuştu:)
    kesinlikle vakti zamanı var
    o günü bekliyorsunuz işte
    o da kimbilir nerede ne yapıyor
    belki çok yakınında ????
    ama insan istiyor ki o gün bir an önce gelsin!
    o gün....(umarım yakındır tam da mevsimi hem!)
    aşk kapıyı çalınca herşey çok daha güzel olacak eminim ...

    YanıtlaSil
  10. simdi sonuc olarak Türk erkekleri kötü,türk kizlari iyi,yunan erkekleri de iyi.Türk erkekleri aldatir(%99 Türk kizlari ile olur bu olay).Avusturya kizlari belki de en iyisi,bende 10 senelik bir beraberlik sonrasi bunu diyim bari :D ,buyrun buradan alin.

    Olay Türk,Yunan,Alman ,Avusturya olayina girdi mi zaten kopmus demektir.Sans ve kismet isi biraz.
    Bu arada Yunan erkeklerinin capkinliklari da ünlüdür,Türklerden hic asagi kalacaklarini zannetmiyorum.Ilk bulusmada "seni seviyorum" diyenden de sakinmak lazim,kulaga hos gelse de.


    Bu arada Ally nin Harrison Ford abi ile olan beraberligi de cabasi yani.

    YanıtlaSil
  11. nonicim,

    ince hedefleri yakalayabilecek eros meleği birgün vuracak bizide,
    inanıyorum ben :))

    mujxxx
    mrl

    YanıtlaSil
  12. Nonicim eros'un okları en kısa zamanda seni bulsun diye diliyorum mucxxx..;)

    regina

    YanıtlaSil
  13. =))biraz gec olsun ama guc olmasin derim kismet isi nonicim.. seni uzmeyecek ve saglam karakterli biri olsun da aman aman

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...