17 Nisan 2007

(P)aralarım (M)aralarım (S)öylemedi demeyin!

Bu haftaya çok gergin başladım kafamdan elektrikler çıkıyor resmen nedenini hatunlar anlamıştır hemen :)



Bu dönemde önce mutlaka bir gözyaşı dökme seremonisi düzenlerim.


Sonra çok agresif olurum, burnumdan dumanlar çıkar resmen.


Bir de klasik turşu-çikolata kısır döngüm var ki zavallı midemi bir ekşi bir tatlı bombardımanına tutup altüst ederim :P

http://stat.radioblogclub.com/radio.blog/skins/mini/player.swf

Haftasonum da çıtır Murat'ın söylediği gibi öfkemin maximum olduğu seviyedeydi malesef....

Temel ilkyardım eğitimiyle ilgili girdiğim sınav var ki anlatmazsam katiyyen olmaz. Önce 40 soruluk test olduk. Testi geçenler sonra uygulama sınavına girdi, sıra maketlere kalp masajı yapmaya gelince ben incecik bilekler ve bu kiloyla bir türlü beceremedim. Sanki ilkyardım değil de beyin ameliyatı yapıyormuşuz gibi bir havaya girmiş çok sevgili jüri üyelerinden biri kalp masajı öyle yapılmaz bak böyle yapılır diyip makete öyle bir abandı ki çattttttt diye maketin içindeki birkaç yayı bir güzel kırdı :P Allah korusun böyle birinin gerçek kalp masajı yaptığını düşünemiyorum hayata döndüreyim derken güçlü kuvvetli kaslarıyla (!!!) insanın tüm kaburgalarını tuz buz eder heralde! Neyse bir sürü denemeden, olmadı yeni baştan'lardan sonra ben pessss dedim benden bu kadar, çantamı taktım koluma çıktım salondan. Tüm sinirime rağmen yine de geçer not almışım sonradan öğrendim...

Sivrisinekler elektrikli ısıtıcılara çarptığında cızzzzttt diye sesler çıkartıp nasıl mefta oluyorsa bana dokunanlarda aynen öyle oluyor işte! Kısssslarrrr böyle günlerde daha sakin olmak için önerilerinizi bekliyorummmm acilen ;)

14 yorum:

  1. Ben seni pazar akşamı gayet sakin bırakmıştım, nerden çıktı şimdi bunlar :)

    Çok şaşırdım walla :)
    ~mrl~

    YanıtlaSil
  2. demin ki commentimin bir kelimesini bile doğru yazamamıştım. sildim o yüzden..
    neyse

    Noniciğim,

    sana verebilecek bir önerim yok. fakat kendi uygulamamızdan bahsedebilirim sana.
    biz kızlarla bu dönemde birbirimize haber veriyoruz ki birbirimizi alttan alıp, fazla kaale almayalım. cünkü bizim hepimizi acaip kötü etkiliyor. bizde birbirimize bozula bozula bu çözümü bulduk.

    bir de ben iyi enerji içeri, kötü enerji dışarı ŞEYİNDEN (neyse artık) çok olumlu etkilendiğimi de söylemek isterim.

    kocaman opucukler
    selamlar
    saygılar
    platonik aşık
    limonlu insan

    YanıtlaSil
  3. Evet bende illaki çikolata isterim.

    YanıtlaSil
  4. adet dönemleri için hiçbir tavsiyede bulunamam.. kelin ilacı olsa kendi başına sürermiş.. adet öncesi dünyanın en sevimsiz en çekilmez en mendebur insanı oluyorum... bu yüzden söyle o "cıızzzztttt" yaptıklarına şükretsinler hallerine :) bana çarpmadıkları için tabiii

    çikolata vazgeçilmezdir zaten...

    ama beni ilgilendiren konu (meraklı yaşlı teyze moduna geçtim) KİM BU YENİ ADAY????????????? yani bu kdr kısaca geçip beni merakta bırakma lütfen ... çatlarım şimdi ben meraktan cidden :S

    YanıtlaSil
  5. aynen bende oyleyım

    YanıtlaSil
  6. tamam gecene kadar sana dokunmak yok..;)
    dokunada allah yardimci olsun..:P
    neyse bu da digerleri gibi gececek..:)
    optum

    YanıtlaSil
  7. veriCek tavSie yok maLesef nonicim. Her ay o sureCi maLesef ya$ioruz. Ben de kendimi cikoLataya ve senin gibi tur$uya veriorum. Tur$uyu abarttigim zamanLar oLdu, o yuSden eve aLdirmaip en azindan mutluluk hormonu saLgiLasin die (!) ciko yiorum. ;p
    Yapilcak en guseL $ey kapriSini ve sinirini cekebiLcek bi arkada$ buLmak. Kar$i cinSten biri daha ii oLabiLir. Ben surekLi kavga cikartiorum, ii geLio.. Hincini aL, gecince de "ahh 'pmS'ti, ben diiLdim" de! ;p

    ~Serra

    YanıtlaSil
  8. alemsin ya noniiii.... hey allahim...

    YanıtlaSil
  9. :) apranax iyi gelir sanki ?

    YanıtlaSil
  10. yaa benim hayattaki en büyük isteğim nedir biliyomusunuz? erkekler de hayatlarında sadece 1 kez de olsa bu duyguyu yaşasınlar, Allah'ım ne olur duy sesimi!!! Hem fiziksel, hem ruhsal nedir bu çektiklerimiz. Ben her ay 5 gün regl öncesi dönemde kendimi dış dünyaya kapatıyorum. İçimdeki canavarı saklamak için ne kadar uğraşıyorum bi bilseniz. sendeki turşunun yerini bende siyah zeytin alıyor. siyah zeytin, tatlı döngüsü. Iyykk! Yaramı deştiği için noniye bir alkış istiyorum...

    YanıtlaSil
  11. Off ben de PMS im yaa, çok uyumluyuz Nonicim..
    Bu arada bu gece rüyamda seni gördüm yaa çok ilginçti ilk kez bir blog arkadaşımı rüyamda görüyorum, gerçek hayattan önce rüyalarda buluştuk bak :)))
    İşin komiği rüyamda ne yapıyordun hiç hatırlamıyorum sadece gördüğümü hatırlıyorum :))
    PMS tavsiyesine gelincee, en iyisi yatıp üstüne battaniye almak ve çikolata yiyip televizyon seyretmek ve televizyona küfretmek derim ben, öfkeni tv ye yöneltince (sonuçta tv de öfkelenecek tonlarca şey var) insanlarla aran bozulmuyor. Ağız dolusu küfret geçer :))
    Öperim.

    YanıtlaSil
  12. Kıssslarrrr yorumlarınıza bakacak olursam demek ki bu işin en iyi ilacı ÇİKOLATA!!!!

    Talisman'cım rüyanda beni görmen çok tuhaf hayır olsun acaba aynı anda PMS olduğumuz için telepatik bir durum mu bu hiii hiiii :)

    Esther'cim PMS "Premenstrual Syndrome" yani biz kadınların her ayki kabusu "Adet Öncesi Sendromu" oluyor...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...