02 Nisan 2007

Yamuk Prenses


Olleyyyyy yeni bir hafta başladı bile ne güzel! Bakalım bu haftanın sürprisss gelişmeleri neler olucak?!!! Cmt. günü bir iş teklifi aldım ama oturup güsselll bir değerlendirme yapınca kabul etmekten vazgeçtim, evet karar verdim ben şirketini seven ender insanlardan biriyim :)


Neyse gelelim kültürel etkinlik değerlendirmesine... Dün Cem Yılmaz'a gittim, çok güldüm çookkk ama sonrasında ne hatırlıyorum derseniz hiçbirşey yani koca bir sıfır, evet ben ne zaman Cem Yılmaz'dan çıksam bahsettiği hiçbirşeyi hatırlamıyorum, ya da hatırlasam bile birine anlattığımda ne karşımdaki bunu komik buluyor ne de ben! 12 yıldır yaptığı her gösteride tüm salonu full dordurmayı başardığına göre bu adamda bir şeytan tüyü olmalı ;)

Cem Yılmaz öncesinde öğlen bir gösteriye daha gittim ki Yüce Tanrım beni bir daha böyle etkinliklerden korusun!!!! Ablamla Selin'i de alıp Pamuk Prenses oyununa gitmeye karar verdik.
Başıma geleceklerden habersiz oyunun başlangıcında böyle saf saf sırıtıyordum işte :)

Ablamın soğukkanlılığına ise hayran kaldım ne diyebilirim ki çıktığında da hala böyle sakindi :) Abla bunun sırrı ne söyler misin?!!!!

Artık hangi işgüzar Pamuk Prenses'i interaktif bir oyuna çevirelim aman çocuklar da oyuna katılsın hem sıkılmasın diye düşünmüşse sahneden çocuklara da sorular sorup onların da oyuna katılmasını sağladılar. İşte o dakka o minik şeyler birer canavara dönüştü, her kafadan bir ses çıkıyor, hepsi birşeyler söylüyor, hepsi ciyak ciyak. Tanrı bana aptal erkeklere dayanma gücü vermiş vermesine ama canavar çocuklara dayanmayı es geçmiş belli ki! Oyunun sonuna doğru yemin ediyorum saçlarımı yolma noktasına gelmiştim! Yok yok ben yeğenlerimle mutluyum, 2 tane bana yetiyor, gerisi sizin olsun!!! Aslında olaya iyi tarafından bakmak lazım. Böyle çocukların ben doğal doğum kontrol hapları görevi gördüğünü düşünüyorum. Bunlardan 3-4 tane alıp bir eve misafirliğe gitseniz evsahibi (hele bir de genç ve çocuk yapmayı düşünen bir çiftse) ömrü billah cinsellikten soğur, korkar ve çocuk yapamaz heralde :P



Kıssadan hisse siz siz olun çocuk yapmadan önce bir çocuk oyunu izleyin ve sabrınızı ölçün ;) Konumuza uygun bir şarkıyı da ekliyim bari tam olsun amman şarkıyı dinliyip sakın gaza gelmeyin haaa sonrasındaki minik canavarları hatırlatırım size :) Hepinize şahane bir hafta diliyorummmm!!!!!!!

13 yorum:

  1. süpermiş nonicim :)
    neyseki Selini görmek aşkına sizinle gelmeye kalkmamışım :) bu kadarmı faciya bişidi :))

    güzel haberlerle dolu, harika bir hafta diliyorum ..
    ~mrl~

    YanıtlaSil
  2. :) Hay Allah sinir bozucu olmuş gerçekten.
    Bu arada yeğeninle fotoğrafında süper çıkmışsın Noni'cim.:)
    İyi Haftalarr..

    YanıtlaSil
  3. Yahu ben severdim çocuk tiyatrolarını :) hehe en son 10-11 sene evvel "Koca kulaklı minik ayı" ya da "minik kulaklı koca ayı" ya gitmiştim... Birde bu tür oyunlarda "dimi çocuklar???" lar ve "eeeeeeeeeeeeveeeet" ler falan meşhurdur... Hele "haydi dans edelim" veya "haydi hep bi ağızdan horoz taklidi yapalım" vari şeyler eklenince iyice bi sevimli oluyorlar dimi dimi? :) Hahah sanırım şuan gitsem 5 dk bile duramazdım orada... Gene iyi sabretmişsin :)

    bu arada fotoğraf sitesinin adresini buldum
    http://www.fotokritik.com/

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Noniciğim sen boğasın ve sıkıntıya gelemiyorsun ondan. Bak bende gelemiyordum ama insanın başına gelince seve seve katlanıyor.

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel kafanı davul etmişler afferin afferin minik afacanlara...Ata Demirer'e ben hiç sevmiyorum Cem Yılmaz'a gelince evet o adamda garip bişey var millet bence kendini gülmeye programladığı için gülüyor benim gibi çıktığında ise asıl küfürlere güldüğüne inanamıyor insan.Palavra palavra palavraaaa ama gülüyoruz işte....bende tabiii...:=))))

    YanıtlaSil
  6. ben bu tavsiyeyi verince insanlar beni garip bulur ama yalniz degilim iste!!!

    YanıtlaSil
  7. ben de yeğenim doğduktan sonra anladım bu çocuk olayını, hem de tek çocuk benim aklıma başıma getirdi :) Allah tüm annelere sabır versin çokk zor iş!

    YanıtlaSil
  8. ayy Sen annatirken benim icime skinti girdi. :) Bol cocukLu ortamLarda geneLLikLe iLk kafaSi $i$enLerden oLdugum icin Seni gayet ii anniabiLiorum nonicim.
    Cem Yilmaz`a geLince.. goSteriden iLk ciktigin anda biriLerine annattin annattin, yokSa tamamen unutuosun. :D

    ~Serra

    p.S. Selin cok $eker yaa.

    YanıtlaSil
  9. bir cocuk bilmedin iki cocuk olsun dayanabilirim ama hepsi bir arada zor, kafa birakmazlar ay.. bir de biri bise soyolese oteki on soyler ama yigen hatrina kalanilicak naparsin.
    foto guzel cikmis masaallah diyim ben..
    ben Cem Yilmaz'in yaptigi esprilere guldugum kadar ,onun gulmesine gulerim..seytan tuyu var adamda..
    cok guzel bir hafta gecirmeni dilerim.

    YanıtlaSil
  10. sen bir de biz öğretmenciklerin halini düşün

    YanıtlaSil
  11. O sabir bebekle beraber oyle bir geliyor ki, hayalin almaz Nonicigim. Allah sana da gonlune gore verir insallah.
    Bu arada bitiyorum shu resimlerle, ozlu sozlere. Sen kendin mi yapiyorsun? Nereden buluyorsun? Kopuyorum, tek tek hepsi birbirinden ozlu.

    YanıtlaSil
  12. Aslan Kral' a gitmiştim ve koskoca salonda eminim çocuğu olmayan tek yetişkin bendim:=) 2 yanımda da birer yumurcak oturuyodu.. "AAAA!!! aslan kral" çığlıkları, hala kulaklarımda:=)

    YanıtlaSil
  13. Pratik Anne ben bu resimleri çeşitli posterlerin yer aldığı www.allposters.com'dan buluyorum...

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...