17 Mayıs 2007

Noni Tatlılarıyla...

13 yorum:

  1. Ay ne güzel :) insallah hep böyle mutlu olursunuz hep birlikte canım benim! Bu arada bakıyorumda yeni bir canta ve ayakkabı hedi geldi :)) çok güzel, iyi günlerde giy canım.

    Lale

    YanıtlaSil
  2. Fotolar çok tatlı, hepsi de çok şirin. Son resimdeki ayakkabıda kaldım ama ben, bayıldım, süper.

    YanıtlaSil
  3. Oyy Oyy Allah bozmasın mutluluğunuzu ve hep böyle neşeli kalın inşallah...

    YanıtlaSil
  4. Ayakkabılar dehşet güzeeeeelll, canım ayağında da çok güzel duruyor çok şık ve çok sexy..

    YanıtlaSil
  5. Tatlıların çok güzel:-) Hep mutlu olun böyle... Bu arada ayakkabı da çok hoş. Guess'den mi aldın. Benzer bir puantiyeli kırmızı görmüştüm orada çok hoşuma gitmişti.

    YanıtlaSil
  6. Noniciimmm süper hediyelerin olmuş. Güle güle kullan. Ama en güzel hediye sevdiklerinin hep yanında olması. Eminim bu yıl senin yılın olacak. Baksana yeni başlangıçlar yapmaya başladın bile.

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir kutlama olmuş evdeki :)
    Bakalım bizimki nasıl olucak :)
    ~mrl~

    YanıtlaSil
  8. kabalık etmek istemem ama bu çanta avon katalogundaki son 3 ürün alana verilen hediye olanmı yoksa mağazadamnı aldınız?Aksi halde o çantaya burun kıvırdığıma pişman olacağımda.çok güzelmiş yaa.
    Şermin N.

    YanıtlaSil
  9. acikLiorum: son fotograf favorimdir! ;) ciciLerini guLe guLe kuLLan.....

    ~Serra

    p.S. bu arada Nilufer acaip dereCede annene benziomu$ (gozLer), iLk fotoda farkettim daha yeni. :) Sen de babani andirioSun..

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşlar çok teşekkür ederimmm :)

    Ayakkabılar tam benlikkk, canım annemin hediyesi ama Guess değil, Boyner'den almış...

    Şermin neden kabalık olsun canım evet doğru tahmin ;) Süslü biri olduğum için teyzem hediye olarak Avon'dan makyaj malzemeleri almış bana, çantası da çok şirin tesadüfen ayakkabılarıma da uydu :)

    YanıtlaSil
  11. Şebneme teşekkürler!
    Avondaki kampanya bitmemiş sevgili Noniiiiii,yihhuuuuu,hemen 3 ürün sipariş ettim çantam gelecek,sende pazar filesi bile olsa asil duruyor, çuvalda olsa yakışıyor,kendin bir markasın,kaliten her halinle belli canım.Akşam bizim yerimize de eğlenin.
    Sevgiler.
    T.

    YanıtlaSil
  12. yaaaaa... yaninizda olmak istiyoruuum!!!!!!!! ne guzelsiniz hepiniz!!!!! nice yillara canim! hep boyle gul sen!!!!!

    YanıtlaSil
  13. CIAO SEI TROPPO BELLA PERCHE LA MAMMA METTE IL DITO SE VUOI IO TI PRESTO IL MIO CIAO COLUCCIO

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...