23 Temmuz 2007

Love Sales!

 Hangi bayan alışverişe hem de indirim sezonunda hayır diyebilir ki? Ne demişler esaslı hatunlar başkalarının birşey almasını beklemeden kendini şımartabilenlerdir! Ya da bu züğürt tesellisi midir nedir :)
Ne zamandır keçe bir çantamın olmasını istiyordum, Longchamp'in bu çantasını nerdeyse %70 indirimle aldım çok karlı bir alışveriş oldu doğrusu :)
Baykuş şeklindeki bu küpeler bana Anthropologie'nin takılarını anımsattı...
Ucuzluğun son parçası da bu saten ayakkabılar oldu, görür görmez işte bunlar tam Noni'lik dedim :) Kurdeleli şeylere asla hayır diyemeyenlerdenim ben!
Paracıklar harcandı mutluluk hormonu salgılandı bu kadar basit işte haaa haaa : )

10 yorum:

  1. ucuzluk mu? Hemen Nişantaşına gideyim :))))) Güle güle kullan cicilerini...

    YanıtlaSil
  2. yakisir kardesimeeeeee... :) mutlu gunlerde kullan hepsiniiiii!

    YanıtlaSil
  3. Çok güzell o küpelere bayıldımm:)
    Hepsini güle güle kullann..

    YanıtlaSil
  4. çanta şık mış hakikatten ...


    bu arada bu gün bende deli paralar harcadım ama kendim için aldığım tek şey 3 çift kol düğmesinden ibaret...




    geri kalan tüm masrafım biricik kardeşim için aldığım takım elbise ve aksesuarları ....

    arabanın; yağı, suyu, tuzu , vergisi vs içindi...
    hiçde senin dediğin gibi mutluluk hormonu salgılayamadım


    :D

    YanıtlaSil
  5. çantaya bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. ohhhhh
    indirim zamanı en sevdiğim dönemlerden :)))

    iyi günlerde kullan nonicim

    ayrıcanaaaaa
    madem kurdeleli herşeyi seviyorsun bu kadar bi gün bizim dükkana gelmelisn
    malum bir nevi kurdeleciyiz ;)

    YanıtlaSil
  7. Yeni cicilerini güzel günlerde kullan canım :) Hepsi çok güzel.

    Lale

    YanıtlaSil
  8. Yeni çanta aldığını biliyordum da ayakkabılardan haberim yokttuuu...
    Canım hepsini çok beğendim güle güle giy, küpeler yalnız şahane...

    YanıtlaSil
  9. Ama sarı kalpli olanlar benim favorim biliyorsun....:))
    Walla sonunda başlarına birşey gelmese bariiii...

    YanıtlaSil
  10. Canım benim güle güle kullan cicilerini çantaya ve ayakkabıya bayıldım.Ayrıca küpede çok ilginç ve hoş;)

    regina

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...