15 Temmuz 2007

Rock'n Noni & Merlin

Cumartesi sabahımı tontiş prensim babişime ayırdım. O sabah birlikte geçirdiğimiz zamandan sonra kendimi inanılmaz mutlu hissettim ve mutluluğun aslında küçük detaylarda gizli olduğunu farkettim, bana sabırla tahammül eden bir babaya sahip olduğum için de çok şanslı bir kız olduğuma kanaat getirdim :)
Veeeee gelelim BOMBA haberime!!!!!!!!!!!!!!!!! Evet ben daha fazla dayanamayarak yeni bir kedicik aldım!!!! İşte karşınızda Merlin Bey :)
Canım benim o kadar korkak ki eve girince ne yapacağını şaşırdı... Şu anda 2 yaşında, sahibi tarafından terkedilmiş ve 2 aydır veterinerde duruyormuş... Koca göbişi ile Garfield'e çok benziyor :) Benim kedi aşkıyla yanıp tutuştuğumu bilen veteriner tabii kanıma girdi hemen. Merlin'in çok uslu olduğunu söyledi. Şimdi 1 hafta birbirimize ısınma turu tanıyacağız, eğer 1 hafta boyunca aramızdaki elektrik tutarsa ve o uslu bir pisicik olursa Merlin benim olucak :)
Bir yandan bu yaptığım acaba Tekirime ihanet oluyor mu diye düşünüyorum, öte yandan terkedilmiş bu mahsun bebişe sıcak bir yuva kazandırmak istiyorum, kısacası iki duygu arasında bocalıyorum...
Hepinize şimdiden harika bir hafta diliyorum...

10 yorum:

  1. ay canim yaa, cok sevindim. Bence hic ole ihanet ediomu$sun die du$unme. Sonucta yeni bi bebi$e yuvani acioSun, bu cok guseL bi duygu. Zaten geri veremiCeini du$unuorum. Onun bal rengi gosLerini yesinner, cok $irin bi$imi$..
    bu arada derSi aLcain ki$iyi de iyi buLmu$sun, hehe ;)
    napSak, biZ de mi yaziLsak.. Temelli de donmedim ki.. ;p

    ~Serra

    YanıtlaSil
  2. Terkedilmis hayvan mi aldin? Bravo sana. Millet hala paralar akitsin uzak ülkelerden gelen evcillere (sonra da birakip atsin). Tebrikler Noni.
    Cok da seker görünüyor, seversiniz birbirinizi umarim. Kedicikten daha güzel sakinlestirici ve soytari var mi evde bakilabilecek! Yolculuk etmesem yine alirim.

    YanıtlaSil
  3. Meriiiiiiiil! Yeni hayatina hosgeldin! Dinleyecegin cilgin hikayelere hazir ol!!! Ve de cok sevilmeyeeee....

    YanıtlaSil
  4. Meril kim yaaa?.... Merlin demek istedi saskin ben! Ozur dilerim minik kusum! Merlin'e cok opucuk!

    YanıtlaSil
  5. Heeeheeee, bu haber bekliyordum merlin'cim yeni yuvana hos geldin, eminim ki alisacaksiniz birbirinize, ne seker, erkek kedi oldugunu nasil belli ediyor duruslari ile.. ;)
    size merlin'le mutlu mutlu bir hayat dilerim..

    YanıtlaSil
  6. Ne yakışıklıymış Merlin böyle, yerim onu :) valla Sibel iyi yapmişsın. Kediler bir başka oluyor eminin birbirinize alışırsınız en kısa zamanda.
    Benim oğlum da büyüdü :) resimlerini sayfasından görebilirsin :)

    http://www.petarkadas.com/uye/lale

    öptüm / lale

    YanıtlaSil
  7. harika bir kediii :)) biliyor musun bende kızımı bu şekilde buldum... 8 aylıktı ve terkedilmişti.. küçücük box'ının içinde tıkılmış oturuyordu... onu kurtardım.. ve sevgili kızım 3 senedir benimle... keşke imkanım olsa daha fazla kedi alabilsem.. inan bana eski kedişine ihanet olmuyor.. böyle bir iyilik yaptığın için seni can-ı gönülden kutluyorum.. keşke herkes bir hayvana sahip çıkabilse...

    özellikle pet shop'lardan değilde böyle terkedilmiş kedilerden yana yapılmalı seçim... ben pet shoplara karşıyım.. çünkü zavallı bebekleri tıkıyorlar kafeslerin içine ve sağlıksız ortamda satılmayı bekliyorlar.. yaz sıcağında kilitli dükkanlarda baygınlık geçiriyorlar kaka yaptıkları yerlerde uyuyorlar.. bir canlı için korkunç bir eziyetten başka birşey değil... hayvan satışı kesinlikle yasaklanmalı.. eğer pet shoplardan hayvan alınmassa bu satışlarda durur.. pet shoplar hayvanlar için yem, oyuncak vs satılan yerler olmalı... neyse çok uzattım...

    tekrar tebrik ve teşekkür ederim bu şirin bebişe sahip çıktığın için :) bu hareketinin herkese örnek olmasını diliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. canım yaa, çok tatlı bi kedicik. Umarım 1 haftada birbirinize alışırsınız.

    YanıtlaSil
  9. yeni hayat arkadasin hayirli olsun.
    En güzel seyi yaptin bence de , hic kimseye de ihanet ettigini sanmiyorum,tam tersine Tekirin de sana birisinin gözkulak oldugunu görüyor,seviniyordur kesin.

    sevgiler,
    TD

    YanıtlaSil
  10. Bence çok doğru bir hareket yapmışsın canım senin adına çok sevindim.İnsanın evinde bir hayvanının olması süper bir duygu ben eve gittiğimde beni kapıda karşılayıp üstüme atlayan köpeğime bayılıyorum;p)Kedinde o kadar şekerki insanın devamlı sevip öpesi geliyor.Umarım çok iyi anlaşırsınız tatlım...;)

    regina

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...