03 Ağustos 2007

Güzellerim Benim!!!!

 Ahhh bir bilseniz noniniz sizi ne çok özledi :..(

9 yorum:

  1. ayy bu tontonlar gene çıkmış ortaya, yerim ben onları :)

    YanıtlaSil
  2. Ya bunlar tam isirmalik valla...nasil dayaniyosunnn cok uzaktalar di mi:(
    bende benimkinden uzaktayim ama ayni ulkedeyiz iste....cok seviliyolar ve ozleniyolar..

    YanıtlaSil
  3. ayyyy ayyy ayyy kıyamam ben melek bunlar melek 41 kere maşşallah Allah(c.c.) nazarlardan saklasın yarabbim oyyy hiii çok şekerler ayol :)))

    YanıtlaSil
  4. coqqq tatlilaaarrr : )) girls on blog, tam isirmalik .. katiliyorum : )

    YanıtlaSil
  5. maşallah diyinde nazar olmasınlar :)))
    ...
    Canım karpuz çekti yahu :)

    YanıtlaSil
  6. Acayip şekerler ikisi de ya. İşallah benim de böyle kızlarım olur:))

    YanıtlaSil
  7. adile naşit geldi aklıma bunlarda karpuz güzelleri :)

    YanıtlaSil
  8. Tatlı prensesler ne kadarda güzel karpuz yiyolar yerim ben onları;)

    regina

    YanıtlaSil
  9. minik bezelyeler büyümüş :) böyle bebeklerim olsun istiyorum bende :D

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...