05 Eylül 2007

Kısa Kısa...


Doctor
Bizim ailenin hatunlarına nazar değdi resmen, yaz başlangıcında geçirdiğim operasyon ardından teyzemin kolunu kırmasından sonra şimdi de annem zatürre oldu! Sürekli ıslak mayoyla durduğu için şifayı kapmış canım annem :( Yazın zatürre olur mu demeyin evet olurmuş siz de amman dikkat edin...
Canım annemmm bir an önce iyileş lütfen, seni bilirim kıpır kıpırsındır yatakta yatmak hiç sana göre değil ama istirahat etmen gerektiğini lütfen unutma!!! Yazlıktan döndüğünde seni yine böyle cıvıl cıvıl bulmak istiyorummm!!!!

Yarınki Fashion TV partisine Kristinim davet etti ben de ıııhhh istemem yan cebime koy dedim haaa haaa :) Ama şimdi ne giyeceğimi kara kara düşünüyorum o ayrı...

Best Friends 2
Oyyy ben arkadaşımı çok össsledimmmm!!!! Nerminim canikommm cuma günü görüşelim ama sakın beni ekmeye kalkma yoksa bu gidişle başlıycam senin aşk hayatına ona göre!!!! Tehdit var ısrar yok hiii hiii :)
Ayyyy güzel haberi sona sakladım!!! Bu üç dünya güzeli hatun yakında burada olacakmış, aaaa ben kafayı yerim ama hangisine önce sarılıcam hangisini ilk öpücem ayyyy o gün gelene kadar ben nasıl durucam bilmem kiiii ?!!!!! Şekerlerim benim size kavuşmayı 44444444444 gözle bekliyorummmm!!!!!!!
Spaz

Aaaa son birşeyi atlıyormuşum az daha!!! Bugün benim blogumun 1. yıldönümü!!! Geçen sene yazmaya başladığım zamandan beri neler neler yaşadım, inanılmaz... Bakalım önümüzdeki sene beni neler bekliyor, merak içersindeyim!!!

11 yorum:

  1. cok sefindim Nilufer`le ufakLikLarin geLio oLmaLarina. yerim onnari ya, ma$allah..
    Nermin`i de cok ozLediiiikkkk. Ne zaman donucek buraLara yaff? Surpriz bekLioruz kendiSinden, haberin oLsun nonim.
    iyi egLenceLer, boL gezmeLer..
    annene de gecmi$ oLsun, aciL $ifaLar diLiorum. kiSa zamanda eSki sagLigina kavu$ur in$allah.

    ~Serra

    YanıtlaSil
  2. AAAA inanmıyorum kendimi gördüm ekranda, bende özlemişim Serracım arkadaşımla gezmelerde çekilen pozları..en kısa zamanda buluşmak dileği ile malüm sevgilimle ilişkiyi hala oturtma çabasındayım.Serra sürpriz miiiii zor be güzelim en azından şimdilik!!!
    Canım arkadaşım annene acil şifalar diliyorum ortalıkta uçuşan enfeksiyonlar var ammaaann dikkat!!
    Cimcimeler mi geliyooo süpeeerr yaaa bende mıncıklamaya gelecem ona göre ..:))))
    Sevgiler çok öpttüm canikom.

    YanıtlaSil
  3. Ayrıca unuttum, nonim.blogspot.com NİCE YILLARAAAA GÖRSELLERİ İLE BİRLİKTE!!!!
    HEYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    YanıtlaSil
  4. Annene acil sifalar diliyorum,,

    YanıtlaSil
  5. Oleeeeeyyy şirinlerine kavuşucan ne mutlu sana doya doya sıkıştırıp öpersin artık onları..;)
    Annene çok geçmiş olsun canım inşallah bir an önce toparlanır diye diliyorum.

    Blogun içinde nice mutlu yıllara inşallah çok daha güzelliklerin seni bekliyor olması dileğiyle mucx...

    punti

    YanıtlaSil
  6. nice yillara nonii(blog olarak)! anneye cok gecmis olsun, insallah bir an once eski sagligina kavusur cunku iki canavar geliyo!
    arkadasimin gelecegine cok sevindiiim! insallah ben hala burada olurum o geldigi zaman!

    YanıtlaSil
  7. Annene çok geçmiş olsun...Hastalık sezonu başladı galiba. Dikkat etmek lazım...D-chic bu kadar boşlamasın seni, arkadaşlıklar en önemlisidir..
    Ne kadar güzel blog tutma olayı değil mi? Bence şimdi değilde, bundan bir 5 sene sonra neler yapıyor olacağız onu düşün - canlı görüntüler mi olur, anında mesajlaşma mı olur, toplu görüşmeler mi? düşünsene arkadaşların online oldukça orada canlı canlı duracaklar "links" bölümüde...
    Ablanlarla umarım "kaliteli" zaman yaşarsın... Herkese sevgiler :))))

    YanıtlaSil
  8. Partide neler olacak meraktayım valla:) Bol bol resim çek Nonim.

    Ablanın gelmesine çok sevindim.Onun blogunu da takip ediyorum.İnsanı anne olmaya özendiriyor.Annene çok geçmiş olsun.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun :( Nazar değmiştir.

    ...ve nice yillara :)

    YanıtlaSil
  10. Anne'ye acil şifalar dilerim.

    blogun 1. yıl dönümü kutlarım. okumaktan zevk aldığımı söylemek isterim.

    Bugün (07.09.2007) benim de evlilikte 1. yıldönümüm.

    iyilikler dilerim.

    EVLİ BİRİ

    YanıtlaSil
  11. Şekerler annişime gönderdiğiniz sağlık dilekleriniz için çok teşekkürler!!!!

    Evli Biri ben de senine evlilik yıldönümünü kutlarım, nice nice senelere!!!!

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...