08 Ekim 2007

Bediş'im...

Geçen hafta Tarçın'ı rutin aşıları için veterinerine götürdüm. Tekir'e yaptığım bencilliği Tarçın'a yapmıycam, mutlaka ona bir arkadaş alıcam diye aklımdan hep geçiriyordum ama bu kadar kısa sürede bir karar alacağımı tahmin etmezdim! Tarçın'ın veterineri hayır kurumu gibi çalışır, hep yaralı sokak kedilerini tedavi eder. Minik kızım kolunu otomatik kapıya sıkıştırıp kırmış, o şekilde bulmuşlar, hemen ameliyat edilmiş. Ön kolunda hafif bir sakatlık kalmış, topallıyor. O gün onu gördüğümde içimden acaba Tarçın'la anlaşırlar mı dedim, kafesinden çıkarttık ve Tarçın'ın yanına koyduk, Tarçın görür görmez aşık oldu resmen. Veterinerden 1 hafta denemek üzere alıp eve götürdüm. Ve artık o benim kızım oldu :) İsmi Çıtır mı olsun Miniş mi derken dün Bediş'te karar kıldık :)

Bediş'in bacak kadar boyuna bakmayın sakın, küçük hanımın inanılmaz bir özgüveni var, ilk gün evin içinde 8 kiloluk oğluşumu kovaladı, çok komiklerdi :) Tarçın inanılmaz iyi yürekli ve centilmen bir erkek, ona çok nazik davranıyor, Bediş'in tüm fettanlığına rağmen kibarlığı elden bırakmıyor, genelde sabahları didişiyorlar ama onlarla uyanmak ve güne başlamak harika oluyor!!!
Küçücük boyuna rağmen herşeyi de biliyor, tuvaletini kumuna yapıyor ve annesini hiç üzmüyor kızım... Yeşil gözleri ve topal ayağı ile bana Tekirimi hatırlatan Bediş'i bulduğum için çok ama çok mutluyum. Ve ben insanları tanıdıkça hayvanları daha çok seviyorum...

11 yorum:

  1. Minik Bediş yeni yuvana hoşgeldin :)
    Çok iyi yapmişsın Sibel yani bizde bir ara ciddi ciddi düşündük ikinci bir kediş almayı ama sonra vazgectik bazı sebeblerden dolayı. Fakat yanlız kalmalarına ınsan dayanamıyor, onlarından arkadaşları olsun istiyor... gercekten iyi yaptın arkadaşım. Tarçin ve Bedişle uzun ömürler diliyorum sana...

    YanıtlaSil
  2. Ailemize hos geldin Bedis... Seni cok sevdim bileee... Operim onu!

    YanıtlaSil
  3. super, super, superrr, hepiniz supersiniz :)tanrı uzun ömürler versin hayvancıklara....

    YanıtlaSil
  4. Bedişe hoşgeldin diyorum çok güzel düşünmüşsün canım.Bende evdeki köpeğime üzülüyodum ama sonra kendine aşağıda bir arkadaş buldu her gün beraberler.Hayvanlarda biz insanlar gibi ihtiyacını hissediyorlar onlarda haklılar.Sana tarçının ve bedişinle mutluluklarla dolu bir hayat diliyorum canım...

    punti

    YanıtlaSil
  5. canimcim "kafamızdaki dolaplar" esther'e bir davetiye atsana, sana ulaşamamış, bana haber etti, öptüm...

    seda.labernas@hotmail.com

    YanıtlaSil
  6. Şimdi attım Gaykedicim çok sağol :)

    YanıtlaSil
  7. Cok sirin görünüyor Bediş, kedi istegim her gecen gün artıyor.

    YanıtlaSil
  8. seni kedilerin vaftiz annesi ya da rahibe teressası ilan ediyorum :)) o kdr mutlu oluyorum ki şu minicik canları görünce... onları sahiplenen birilerinin olması ortalıkta sefil olmamaları çok güzel.. bir tane iki tane bile olsa güzel.. umarım hepimiz sibel kadar duyarlı oluruz bu konuda...

    annemle ve teyzemle yaşıyorum.. bizim kızlar lucy'ye bile tüylerinden dolayı söyleniyorlar başka bir kedi alabileceğimi sanmıyorum.. ama kızlardan ayrı bir ev bulursam mahallenin kedi annesi olabilirim :)

    bu arada facebook'um var ekle demişsin neydi? benimki seda gülsüm labernas.. sadece labernas yaz çıkar adım fln.. bekliyorum sevgiler xxxxx

    YanıtlaSil
  9. SENİ OKUMAYALI NE KADAR ÇOK ŞEY DEĞİŞMİŞ HAYATINDA.BİTEN DOSTLUKLAR,DEĞİŞEN İŞ,YENİ KEDİCİK..
    ÜRKEK BAKIŞLI O..ÇOK ŞİRİN..BENİMDE BESLEDİĞİM BİR SÜRÜ KEDİCİK VAR..EV SEVGİLİMİN OLDUĞUNDAN EVE GETİREMİYORUM DAHA..AMA YÜZ BULSAM ANINDA EVE BİR KEDİCİK GETİRECEĞİM..

    YanıtlaSil
  10. Canım yaaa çok tatlı yerim ben onu. İkisinin beraber olduğu resme çok güldüm, harika çıkmışlar walla.

    YanıtlaSil
  11. Ya Nonim bende istiyorum pisi ama yasak apartmanda benim için de mıncıkla öp ye bitir

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...