09 Eylül 2008

Çattt: Şeytanın bacağı kırılmıştır!

Geçen gün arkadaşım bana bir mail fwd etmiş. Başarıyı ifade eden bazı olumlu cümleler alt alta sıralanmış. Yapılması gereken bu ifadelerden birini seçip birkaç gün tekrarlamak. Sonra bir başka cümleye geçmek ve aynı çalışmayı uygulamak. Kısacası amaç bu düşünceleri beyne kazımak...
* Evrensel akıl bana kullanabileceğim tüm fikirleri veriyor.
* Dokunduğum her şey başarıya dönüşüyor.
* Ben de dahil herkes için yeterli bolluk var.
* Verdiğim hizmeti talep eden çok müşterim var.
* Yeni bir başarı bilinci geliştirdim.
* Kazanan insanlar grubuna dahilim.
* Rüyalarımın bile ötesinde şansım var.
* Her türlü zenginliği kendime çekiyorum.
* Her yerde karşıma altın fırsatlar çıkıyor.
Yukarıdakilerini aynen uyguladım ve 2 gün sonra beklediğim haber nihayet geldi :) Kariyerim söz konusu olduğunda "tamamen duygusal" kararlar almamın bana yarardan çok zarar getirdiğini görmüş geçirmiş biri olarak bu sefer böyle davranmadım, önceliklerimin neler olduğunu tekrar gözden geçirdim. İçimden bir ses bu defa doğru yaptığımı söylüyor. Umarım herşey umduğumdan da güzel gider ve bu vardığım son liman olur artık!

1 yorum:

  1. İnanmıyorum ciddi mi, hemen bende uygulamaya geçeyim...malüm bu ara çokça herşeyden ihtiyacım vaaarr!!
    imdaaaaaaaaattt.
    Bu ara fondaki müzik süper :):)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...