20 Eylül 2008

Cyrius

Garanti Caz Yeşili konserleri kapsamında Babylon'da sahne alan Cyrius'u dinlemeye gittim dün akşam... İspanyol bir ailenin çocuğu olarak Cezayir'de dünyaya gelen, İran mitolojisi anlamına gelen Cyrius adını kullanan Fransız sanatçı Martinez küçük yaşlarından itibaren şarkılar besteliyor ve seslendiriyormuş. Türkiye'de geniş bir hayran kitlesine sahip olan Cyrius'un hayranlarını kızdırmıyım ama ben müziğine kendimi kaptıramadım nedense... Smooth jazz, Latin jazz, Fado seven, sözlerinden tek birşey anlamadığım halde Mariza'nın konserinde ağlamış biriyimdir ancak Cyrius'ta eksik olan birşeyler vardı sanki... Belki de konserin bir yerden sonra ağır Küba ezgilerine dönmesi nedeniyle böyle hissettim. Sonuç olarak ben geceyi erken bitirdim ama sonuna kadar kalanlar belki daha farklı düşünüyor olabilir...

2 yorum:

  1. inanamiyorum,blogunu geri acmissin...
    aslinda gectigimiz yaz seni bagdat caddesinde gorup benide al benide diyecektimde utanmistim:)
    kacirdiklarimi okumaliyim ama dersim baslayacak:(cikiyorum

    YanıtlaSil
  2. noni? geri gelmişsin.. çok sevindim :D

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...