04 Eylül 2008

Köle Issabel'in mapushane güncesi'nden...

Merhaba ben köle issabel! Özgürlüğüme 6 iş günü kaldı, ne kadar mutluyum bilemezsiniz... Bir insanın zorla çalışması ne kadar kötüymüş, burada olduğum süre içersinde bir el boğazımı sıkıyor sanki, nefes alamıyorum. Böyle hissedene kadar neden beklemişim ki? istifayı çok önceden basmam gerekirmiş! Zararın neresinden dönsem kardır diyorum ammaaa... şu ana kadar gittiğim heryerden 3+1 cevabını almış bulunuyorum, en son cevap da bugün e-mail olarak geldi: Yapılan değerlendirmeler neticesinde ilgili pozisyon için şu anda sizinle çalışma imkanı bulunamamış, ileride doğabilecek blah blah blah... Bu ülkede kimse eğitim, kalite ve kişilik özelliklerinden bahsetmesin lütfen çünkü işverenlerin tek dertleri let's talk about money honey! Şu anda benim tek derdim ise dinlenmek, mümkünse uzun bir süre headhunter, HR ve benzerlerini de görmiyim lütfen!

2 yorum:

  1. kısıtlı zamanlarımızı, sevmediğimiz şeyleri yapmakla geçirmek ne adı dimi? ama çözümü olmalı mutlaka.

    YanıtlaSil
  2. Bu iş seni çok demorilize ediyor biliyorum ama hayat sürprizler ile dolu ayrılana kadar bir bakmışsın ki yeni bir kapı açılmış bile....
    Ümidini kaybetme sakın!!!
    öpüyorum seni..

    nermins

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...