14 Eylül 2008

Noni's New Soap Opera: The Bold and The Beautiful!

Bitti! 4 haftadır her gün bitse diye dua ettiğim işim nihayet sona erdi. Son gün bilirsiniz herkes birden iyi olur, size merhaba bile demeyenler aaaaa gidiyormusun neden amaaa diye gereksiz bir yapmacıklığa girer. Sizi 9 ay boyunca hamile kadınlar gibi 9 doğurtan patronunuz son gün Hulusi Kentmen edasına bürünür. Öyle böyle kaşım gözüm derken bitti bile. İnanamıyorum hayatımda x kişi olmayacak artık! Sanırım bu kadar hafiflediğimi bir de boşandığım zaman hissetmiştim :P
Nedense beklediğiniz zaman olmaz ama bir fırsat yakalayıp evet dediğinizde bir bakarsınız başka kapılar da açılıverir hemen, bana da aynen böyle oldu ve 2 yerden iş teklifi daha aldım ancak verdiğim karardan asla dönmeyi düşünmüyorum, içimdeki sese ve altıncı hissime güveniyorum...
Daha ilk günden yokluğunu hissettiğim bir diğer şey ise şirket telefonu olduğu için geri vermek zorunda kaldığım, benimle nice zorluklara göğüs germiş, tuvalette şeyederken konuşmaya, araba kullanırken mailler atmaya çalışılmış, cefakar Bilekbörüm oldu. Bugün doğruca Turkcell'in yolunu tuttum ve kendime bir Bold aldım :) Benim gibi tüm işi telefonda geçen biri için mükemmel bir araç bence! BB'nin eski modellerini kullanan herkese Bold'u tavsiye ediyorum, menüsü çok daha güzel, kullanımı çok daha kolay ve görüntüsü daha şık... Hepinizi bol(d) alo'lu günler dilerim efendim :)

2 yorum:

  1. Aaaaa inanmıyorum aldın mııııı, güle güle kullan cnm :):) merak ettim şimdi nasıl bişi diye...
    Ayrıca sana çoook geçmiş olsun şekerim.
    öpüyorum
    nermins

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler tatlım :)
    Bu arada sen de olmasan no comments yani :(

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...