17 Ekim 2008

Güzel Haftasonları...

Canım ablam ile ilgili yazımı yazdığım aynı günde ablamın da beni düşünmesi, aramızdaki yaklaşık 8098 kilometrelik mesafeye rağmen kalplerimizin bir olması müthiş birşey! Onu üzdüğüm için kendimi kötü hissetsem de aramızdaki uzaklığa rağmen aslında hep yanımda olduğunu bilmek (bunu yeniden keşfetmek) harika bir duygu. Benim için bunun ne demek olduğunu bilemezsiniz. Ayrı olsak, farklı hayatlarımız olsa da, farklı saat dilimlerinde yaşasakta aslında önemli olan sevgi açısından hangi noktada durduğumuz... Bunu yeniden hissetmeye gerçekten ihtiyacım varmış. Hayır o beni ihmal ettiği için asla değil, ama benim mesafelerin bir öneminin olmadığını tekrar anlamam için gerekiyormuş... Onun gibi özel bir ablaya sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. Ve ablaların öğretmeleri hiç bitmezmiş :) Bugün de bana bu websayfasını öğretti: http://www.cuteoverload.com/ Benim gibi hayvanları çok seven herkesin bu siteye bayılacağını düşünüyorum. Hepimizin yukarıdaki bıcırıklar gibi sevgi dolu bir haftasonu geçirmesini dilerimmmm!

3 yorum:

  1. Nonim, önceki yazını okuyup etkilenmedim desem yalan olur. O kadar uzak olmasa da çat kapı mesafede olmayınca kardeş, aile samimiyetini özlememek imkansız.
    Nonim ben şifreliyim, ama mail adresini bana bildirir sana ama davetiye yollamak isterim. (loungetime@gmail.com)

    YanıtlaSil
  2. yirim ben bunlari yirim..
    sibel ben sifreli degilim:)
    ama sen yine sifrelersen bende gelmek isterim:)
    bironceki yazinla pek huzunlendiysemde ozledigin bir ablan oldugu icin yinede sansli oldugunu dusunuyorum:)
    sizdede iyi tatiller..nermine selamlar o bizi tanimaz:)da iste blog saolsun

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler zerrin :):)

    nermin

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...