31 Ekim 2008

Studio Nommo

Evinizi birazcık renklendirmeye, duvarlarınızı neşelendirmeye ne dersiniz? Studio Nommo'da birbirinden şirin duvar kağıtları ile artık bu çok kolay! Bu cıvıl cıvıl duvar kağıtlarını evimize, ofisimize taşıyarak içimizi açan Studio Nommo'nun yaratıcısı Deniz Akgüllü'yü bu harika fikrinden ötürü kutluyorum.

Benim favorim üstteki boğaz manzaralı ve alttaki duvardan sarkan insanlar...

Tasarımları görmek ve sipariş vermek isteyenler için websayfası: http://studionommo.com/

5 yorum:

  1. Ayyy bayıldım muhteşşemmm..
    Birgün mutlaka kendi evim olduğunda en az 1 odamı böyle yaptıracam.Müthişş ...
    nermins

    YanıtlaSil
  2. senin favorini beğendim en çok, salonumda kullanmam gerek başka modelleri de gezip en uygununu seçmeli...
    Bu arada Nermin 'e de selamlarrr

    YanıtlaSil
  3. Hepsi de harika, ozellikle 1.,3.,6. cok hosuma gitti.. ;)

    YanıtlaSil
  4. ya ne güzel yaaaaaaaaa bende istiyorum böyle istanbulda kendime ait küçük modern stüdyo dairem olsa bi duvarını böyle yapsam... ne güzel olur... ev dekorasyonunu çok seviyorum...

    çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. www.dekorjinal.com da süper desenler gözüme çarptı bunları de eklemenizi öneririm

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...