24 Aralık 2008

Alooooooo

phone Pictures, Images and Photos
Cebimde 25 cent yok, en iyisi ben yazıyım siz okuyun :) Ayyy blogumu da ağlama duvarına çevirdim ama olsun sonuçta yazıyorum ve rahatlıyorum!
Birkaç gündür şirkette keyifsiz zamanlar geçirdim. Özel hayatınızda tatsızlık yaşadığınız kişiyi bir süreliğine hayatınızdan çıkartabiliyorsunuz veya canınızı fazla sıktıysa tamamen görüşmeyi kesebiliyorsunuz. Ama iş hayatı öyle değil ki... Bir de benim gibi açık ofiste çalışıyorsanız her gün yüz yüze baktığınız kişi ile gerginlik yaşamanız doğal olarak canınızı sıkıyor. Ben her zaman açık konuşmalardan yanayım, içime atıp kendimi sinir etmektense problem yaşadığım kişiyi karşıma alıp konuşmayı tercih ediyorum. Bu sefer de öyle yaptım. Hayatımın çoğu evden çok işte geçiyor bu yüzden buraya ayaklarım geri geri giderek gelmek istemiyorum.
Bir de ben şunu farkettim yani bundan kesin eminim artık. Ben hayatımda huzursuzluğa artık tahammül edemiyorum. 2 buçuk yıllık boşanma süresince o kadar gerilmişim, o kadar huzurum kaçmış ki artık ne özel ne de iş hayatımda en ufak bir huzursuzluk istemiyorum. Hayat tabii ki iniş çıkışlarla dolu, her gün Polyanna gibi olmak davranmak veya tozpembe bir yaşam mümkün değil. Tabii ki tatsızlıklar, anlaşmazlıklar olacak ama dedikleri gibi evren biz ne düşünürsek onu emir olarak algılıyor ve önümüze bunu koyuyorsa o zaman ben pozitiflikten yana seçimimi kullanıyorum ;) Ben pozitifliğimi ortaya koydum beğenen alır gider beğenmeyen bırakır kaçar! Hazır Dilber Hala moduna girmişken bir de mani patlatıyım bari:
Denizin dibi mildir
Beni söyleten dildir
Bir sen söyle bir de ben
Bakalım dertli kimdir
~ ~ ~
p.s. Prenses dün akşam çok güzel vakit geçirdim, seninle konuşmak beni çok rahatlattı, cici hediyelerim için de tekrar çok teşekkürler canım arkadaşım :)

5 yorum:

  1. Ehhe he..Hep gulelim valla sinir strese hic gerek yok!!

    YanıtlaSil
  2. sen hep pozitif ol :) sen gülerken çok güzelsin çünkü.

    YanıtlaSil
  3. Noni hep mutlu ol.Bütün sıkıntılar geçiyor zamanla. Sen gülümsemeni hiç kaybetme!
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Hep pozitif ol canım sen, o tip insanlar malesef her yerde var.

    YanıtlaSil
  5. Bütün günümüzü birlikte geçireceğimiz kişileri maalesef ki seçemiyoruz. Maninde de tam benlik miş. Bu ara kimi yakalasam dert anlatası modundayım.
    Öpüyorum canım.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...