11 Ocak 2009

4K - Kız Kıza Kahve Keyfi

MyHotComments.com
Ekin'ciğimin aklına harika bir fikir gelmiş; 4K yani Kız Kıza Kahve Keyfi... Ve bunun ilk denemesini cuma akşamı yaptık. Birbirini tanımayan farklı farklı bayanlar bir araya geldiği zaman da eğlenebiliyormuş bunu görmüş olduk ;)
Gecenin organizatörü Fıstıkım Yeşilim Ekin'e ve birbirimize telefonlarımızı vermeyi unuttuğumuz halde büyük bir cesaret örneği göstererek oraya gelen Zilsiz Zarife'ye (inanılmaz pozitif ve candan birisi!) burdan çook teşekkür etmek istiyorum! Bu arada belirtmeden geçemeyeceğim Pazar-lamaca esprileri ile masadaki tüm hatunları yerlere yatırdı, halbuki ben başta onun sivri dilli biri olduğunu sanarak yaklaşmaya korkmuştum :) Burcu da bizlere sorduğu bilmece ile geceye inanılmaz renk kattı :) Geçirdiğim harika zaman için herkese çok teşekkürler!

6 yorum:

  1. yhaaa ama ama bende gelsem olmasmııı valla usluyumdur ben yaa yemınnennn yaramaslık yapmam hıc nolusunuz benıde alııınnnn xD

    YanıtlaSil
  2. Tabii ki de canim bir sonraki etkinligin tarihini yine buradan yayinlayacagim gelmek isteyen tum blog hatunlarina acik olacak ;)

    YanıtlaSil
  3. çok özendim valla inşallah bir dahakine bende gelcemmmmm :(

    YanıtlaSil
  4. Süperdi Nonim yaa.
    İyi ki gelmişim.
    Resimlere bakıyorumda gerçekten ne çok eğlenmişiz biz öyle:)Buarada aldıklarının hepsi çok şık güzel günlerde kullan tamam mı:)
    Kocaman öpücük..

    YanıtlaSil
  5. bende istiyorum yaaaa çok güzel

    YanıtlaSil
  6. resme bakıp anca imrenebildim :(( ama hepiniz çok güzel görünüyorsunuz kızlar

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...