27 Ocak 2009

Boynuz kulağı geçmiş bile :)

Müzik, içki & harika bir ortamda tam bir stüdyo havasında geçen çekimler, prensesin Erol Atar gibi (aaa bu arada ne oldu o adama ya hiç ortalarda yok?!) Noni buraya bakıyorsun, şimdi uzağa, şimdi sexy bak talimatları eşliğinde arka arkaya beni çekmesi, ardından burada yayınladığım fotoğraflara gelen güzel yorumlarınızdan sonra (hepinize tekrar çok teşekkür ederim!!!) öyle bir havalara girdim ki sormayın gitsin :) Valla bugün şirkete girerken yürüyüşüm bile değişikti, böyle bacaklarımı at gibi öne ata ata Catwalk'ta salınıyor gibiydim maşallahhh :P (Demek ki mankenlerin de na bööle kalkıyo biyerleri...) Bu havam taaa ki bilgisayarımı açıp ablamdan gelen şu fotoyu görene kadardı. Pöfff diye sönüverdim bir anda! Lütfen Derin'in şu pozuna bakar mısınız? Eldivenler, dantelli çoraplar, pembe çanta ve o duruş!!! Tanrım bu ne özgüvendir böyle!!! Prenses sen beni bırak, bak ben sana daha güzel bir model buldum hepimizi cebinden çıkartır o hii hiii :)
loverly hello kitty
p.s. Selinim ise romantik kelebeğimdir ama onun da kokoşluk konusunda farkı yoktur bizden buyrun buraya bir bakın :)

12 yorum:

  1. Noni Derin'i sana, Selin'i de annesine benzetiyorum ben :) İkisi de çok şekerler eldivenlere bayıldım...

    YanıtlaSil
  2. Canın Noni'm,
    Yerim ben bunları yaa.Senin fotolar süperdi bayıldım ama bu bıdıklar seni geçerler dedi dersin:)
    Bir de özledim....

    YanıtlaSil
  3. Ay yerim ben onları ayrı güzel onlar.

    YanıtlaSil
  4. Nonicim çok güzeller bu şekerler yaa.

    YanıtlaSil
  5. lokum lokum:->

    kris

    YanıtlaSil
  6. Allahım şu Derin'in yüzündeki ifadeye bakın :)) Adriana Lima'da yok o ifade :))) Bukadar mı kendinden emin poz verilir:)) Şirine Selin'de ayrı zaten, Noni bu resimlerden sonra senin pozlar anlamını yitirdi dermişim:)))
    Buarada bir mim pasladım sana;)

    YanıtlaSil
  7. Hahha çok şekerler canım ya hakkaten bayıldım pozlara :)

    YanıtlaSil
  8. maşallah ıkısı bırbırınden seker dogrusu :):)

    YanıtlaSil
  9. Nonim bittin sen, senin pozlar vızzz geldi.
    Aha duruş böyle olmalı..:):)
    nermins

    YanıtlaSil
  10. allahım işte bazıları böyle doğuyor noniciğim böyle havalı doğuyor :)

    YanıtlaSil
  11. offfff çok güzeller....yazıya inmeden bi 5 dakika izledim şekerleri...bu kadar güzel olunmazki:)
    maşallah...hakkaten sıkıp sevesim gelsi:)

    YanıtlaSil
  12. Yerim Derini, ne tatlı şey öyle:)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...