28 Ocak 2009

Çiziktir

Açıkçası bloguma copy paste yaparak yazılar eklemeyi pek sevmiyorum. Ama geçenlerde Gofretim, Ayşe Özyılmazel'in bir yazısını yolladı, gerçi bu kadın bana çok itici geliyor, bir de single mı çıkarmış ne son zamanlarda TV'lerde kedi miyavlaması gibi bir klibi dönüyor, keşke sadece yazı yazsa ağzını hiç açmasa! Ama aşağıdaki yazısı çok hoşuma gitti, hemen blog hatunlarımla paylaşıyım istedim.
Üzgünüm ama biz 2009 model kadınlar sütten çıkmış ak kaşık değiliz. Bu dünyada sadece erkek kısmının ayarları bozulmadı herhalde. Peki bizde ne eksik? Sıkıyorsa onu çiziktirmeli. Sıkıyorsa şapkayı önümüze koyup deriiin deriiin düşünmeli. Sıkıyorsa kızları toplayıp aynayı kendimize döndürmeli. Şöyle kafayı yorarsak ilk aklıma gelenler şunlar:
2. Kız evi naz evi konumundan çıktık. Zaten bu saatten sonra nazlansak da karşıda çektiğimiz numarayı yutan erkeği bulamıyoruz. Sebep? Diğer kadınlar... Sen yoksan, çantada keklik bir sürü kadın var.
1. Çok lazımmış gibi kadınlığın kodlarını değiştirdik. Hani annelerimize kızdık da çok çalıştık, kendi dünyamızı kurup, kurallarımızı koyduk, 'güç' kazandık ya... Yanında bonus olarak yalnızlık da veriyorlarmış, uyanamadık.

3. Eh bu durumda fark yaratamaz olduk! İlişkilerde 3- G teknolojisi dönemindeyiz. Her şey anında cebinde!.
4. Bir türlü karar veremedik! Erkekten beklentisi olan ve ona göre davranan kadın mıyız yoksa dünya yansa umurunda olmayan erkek kıvamına gelmiş güçlü kadınlar mıyız?
5. Hadi kabul edelim, çok da tekin tipler değiliz canım. Besbelli dalgalı deniziz, adamlar bize nasıl davranacaklarını şaşırdılar. İyi adamların canını acıtıyoruz, saçma sapan davrananların arkasından ağlıyoruz. Yahu biz ne istiyoruz? 6. Annelerimiz misali sabretmiyoruz. Sabretmeyi gerekli görmüyoruz. Bir adama aşıksan, ayrılsan bile kır poponu otur. Önce aşkının değerini sen ver değil mi? Ne o öyle kızları toplayıp gecelere akma, çakkıdı çakkıdı oynama hali? Adam bu halini görünce sana nasıl inansın?
7. Çivi çiviyi söker ama toplu iğne çiviyi sökmez! Sen toplu iğneye çivi muamelesi yaparsan elinde kalır. Bir de orana burana batıp canını acıtır.
8. Okuduğumuz kitaplar, izlediğimiz abartılı diziler... Hollywood yapımı filmlerden o kadar etkileniyoruz ki, gerçeği es geçiyoruz. Yüzeydeyiz, derinimize inmiyoruz, kendimize asıl soruları sormuyoruz. Aşkın ve duyguların değerini bilmiyoruz.

9. İnsan resti bir kere çeker! Bir adamdan hem ayrılıp hem de her yerde karşısına çıkmaz, telefonlarına cevap vermezsin. O zaman restinin ne kıymeti kaldı. Kararlı olmayı öğrenemedik işte!
10. Son aklıma gelen; tepki vermeyi de öğrenemedik! Sana üçüncü sınıf kadın muamelesi yapan adama sen niçin gülücükler dağıtıyorsun? Ey takmam kafama tokadan başka bir şey diyen dertli kadın!. Buyurun siz de ekleyin canım. Bakarsınız bu sefer bir çözüm çıkar mı çıkar...

12 yorum:

  1. Madde 3 en dogru geleni geldi banaaa
    sevglerr

    YanıtlaSil
  2. yanlis yazmisim madde iki :(((((

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle katılıyorum Serrose...

    YanıtlaSil
  4. pek cok maddede buldum kendimi :( Kadin hakli yahuu :(

    YanıtlaSil
  5. bu kadını bende pek sevmiyorum , seneler önce çıkardığımız kitap hakkında yazdıkları kitabı çıkardığımıza pişman eder nitelikteydi, sanırım algılama kapasitesi düşük hatun :) ama bazen böyle doğru tespitlerde yapabiliyor tabiki. ama yine de çok çocuk genelde.

    YanıtlaSil
  6. bende pek sevmıyorummmmmm ama bu yazısını okumus ve hak vermıstım nan :S

    YanıtlaSil
  7. ayşe bırak bu işleriii :D seni biliriz biz..

    tuğçe kazaz için yazdıklarından sonra iyice iğrendim.. bi arkadaşım da yahudi olmuştu diyodu.. daha yahudiliğin misyonerlikten uzak olduğunu, olunmayacağını, doğulacağını bile bilmeyen bir sudoentelektüel..

    f.. off ayşeeee

    ama noniyi seviyoruz tabii ki :D

    YanıtlaSil
  8. cumartesi yada pazar gunu yayımlandı sanırım bu yazı. bende tesadüf eseri denk gelip okumuş ve suratımda hafif bir sırıtma ile hak vermiştim.

    YanıtlaSil
  9. Hımmm anlamlı maddeler Ayşe'den gelmiş olsa da:)

    YanıtlaSil
  10. Ben nedense bu kızın son yazılarında hala Okan Bayülgen ilişkisinin izlerini görüyorum.Tabi bir de anne ve babasının yaşattığı travma var.Haftasonu bir yazısında çok içliydi.Bir ara gereksiz poposu havalardaydı sanki bu aralar daha ayakalrı yere basıyor.VE doğru tespitler de bulunuyor.

    YanıtlaSil
  11. Zannedersem toplum olarak bir değişimin eşiğindeyiz, tüm bu ilişki bunalımları da oradan kaynaklanıyor. Sırf biz değil, dünyanın her tarafı böyle.

    Bir yerde okudum, 1900 lerin başında bir insan ömrüne sığan bilgi

    Camilla'nın olayını ele alıp örnek vereyim dedim ama baktım Pucca'dan tut, Esther'e, oradan da buraya kadar ''kadınlarla erkeklerin beraber olamama'' durumu almış başını yürümüş.

    YanıtlaSil
  12. Ben bu kadının yazılarını bazen çok katı buluyorum ancak, ne yazık ki doğruluk payı vaar .
    nermins

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...