11 Ocak 2009

Formül

Ahhh biz kadınlar sıkılınca ne yaparız? Sıkıntımızın acısını ya saçımızdan çıkartırız ya da cüzdanımızdan. Valla ben Merinos koyunu saçlarıma bu sefer kıyamadım! En son kısacık kestirdiğimde bonus kafaya dönüp dünyanın kaç bucak olduğunu anlayınca bir dahaki sefere cüzdanımı kırpmayı tercih etmiştim :P Yanımda bir de Nerminim olunca tabii kendimizi kaptırıverdik! Ama devir ekonomi devri bu nedenle bu sefer yeni açılan outlet Optimum'u tercih ettik. Ne zamandır kendime mor bir elbise almak istiyordum, Park Bravo'da buldum. Sarı renk bir ayakkabım hiç yoktu, bunları Nine West'te görünce vuruldum. Home Store'da ise inanılmaz ucuz çanta ve kemerler vardı. Alttaki kemeri 3.5 TL'ye (rakamla üç buçuk - bu arada ağzım hala yeteleye gidiyor) aldım. Bugüne kadar mağazalarda resmen kazıklanmışız da haberimiz yokmuş!
* Hanımlar mor elbisemi sarı ayakkabılarım ile giymek istiyorum, ama ne renk çorap gider emin değilim, gri renk mus çorap giysem olur mu bana fikir verin lütfen...

13 yorum:

  1. Tek söz diemicektim nitekim alışverişte (herhangi bir erkek gibi) idaalı deilim.

    Ancak heralde mor seni açar diorum.

    YanıtlaSil
  2. ben tam gri diyecektim sen yazmışsın:)

    YanıtlaSil
  3. Nonicim güle güle kullan canım çok güzeller hepsi :) Gri çorap bencede iyi bir seçim!

    YanıtlaSil
  4. iyi gunlerde kullan Nonicim, hepsi coook sik :))

    Bence acik lila rengi corap olmali :)) Gri mi, ihh ihhh !!!

    YanıtlaSil
  5. bende griyi okeylıorum fakat sıyahta olabılır yanı ne bılıım bı fıkır en basıtınden :D sevgıler ve gule gule kullanman dılegıyleee :)

    YanıtlaSil
  6. yaşasıııın harika güzel şeyler aldık hepsi de üzerimize cuk oturdu, iyiki almışız hıh :):):)
    ödemeye gelince aynı şeyleri mi söyleyecez onu bilemiyorum malüm ben senden 4 parça fazla aldım ya ondan... :))
    nermins

    YanıtlaSil
  7. canım iyi günlerde kullan bayıldım hepsine de harika.

    benimde mor elbise sevdam var ama istediğim gibisini henüz bulamadım henüz :)

    fiyatları da ayrı güzel benim de gitmem lazım outletlere :D

    YanıtlaSil
  8. Ben çorap önerimi koyu mordan yana kullanıyorum.Hepsi çok güzel siyah çantaya bayıldım.İyi günler de kullan hepsini

    YanıtlaSil
  9. ben mor elbise altına sarı ayakkabı giymek yerine siyah giymenizi çorap olarakta siyahı öneririm.

    YanıtlaSil
  10. bende fume rengin cok acik rengi ve opak olmayan ince bir corap olabilir

    YanıtlaSil
  11. onu bunu bırak da su sarı ayakkabıları gorunce kendımı sana cok yakın hıssettım bende de var onlardan :)))))))
    şahaneler :))
    herbişiyle giyiyorum ben

    YanıtlaSil
  12. You these things, I have read twice, for me, this is a relatively rare phenomenon!
    handmade jewelry

    YanıtlaSil
  13. bence mor çorapla olur kendisiyle aynı mor tonunda ya da daha açık da olabilir. Bir de eğer griyle giyersen foto.sunu yollar mısın, gözümde canlandıramadim ve merak ediyorum nasıl durur diye.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...