04 Ocak 2009

İnce çizgi...

Bu haftasonumuz şükretmekle geçti, 2009 yılı için neler dilemiş olursak olalım yeri doldurulamayacak tek şeyin sağlık olduğunu bir kez daha anladık. Bir doktor ve aceleyle yaptığı bir teşhis ile az kalsın ailecek perişan oluyorduk. Bambaşka bir nedenle kan tahlili yaptıran canım babama lenfoma teşhisi kondu. Pislik doktora kalsa hemen kanser tedavisine başlamak gerekiyormuş! Oysa araştırınca öğrendik ki kan tahlili vücutta virütik bir döneme denk gelmişse değerler yanlış çıkabilirmiş. Aslında bu tahlilin tekrar yapılması gerekiyormuş. Ve yeniden yapılan tahliller neticesinde gördük ki aslında korkulacak hiçbirşey yokmuş. Bir doktor nasıl bunu bilmez ve hemen bir karara varır? Bir insanın (bir ailenin) bu kadar ince bir çizgide gidip gelmesine nasıl neden olabilir? İnanın bunu aklım almıyor. O doktora burdan ne desem, ne kadar sövsem de öfkem dinmeyecek! Canım annem, canım babam sizi çok seviyorum, 2009 yılı için tüm dileklerimi rafa kaldırdım, tek istediğim sevdiklerimin iyi ve sağlıklı olması o kadar...

15 yorum:

  1. hay allahım ya :S
    ben doktor hatası yüzünden babamı kaybettim daha ne olsun işte bu kadar basit insan hayatı.
    yazının sonuna kadar ödüm koptu okurken yanlış teşhis deyince ohh dedim çok şükür allaha.
    çok güzel görünüyorsunuz noni allah sizi hiç ayırmasın:)
    sağlık sıhhat versin inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Böyle haberleri ne çok duyar oldum. Kötü bir şaka olarak gelmiş geçmiş olsun, Nonicim. O doktora da birileri daha büyük şaka yapsın !!

    YanıtlaSil
  3. Canım Puck başın sağolsun, babanın mekanı cennet olsun, insan hayatı bu kadar ucuz işte bizim memleketimizde :(

    Nazocum nasıl derin bir oh çektiğimizi anlatamam...

    YanıtlaSil
  4. cok gecmis olsun Noni'cim...inanamadim okuyunca... Allah sevdiklerimizi bize bagislasin..

    YanıtlaSil
  5. gecmıs olsun öncelıkle..cok sukurkı hatalar zıncırı olusmadan gercek fark edılmıs.doktora dıyecek söz zaten yok yane..nötrüm.. ve annene daha cok benzettım senı sankı :):) allah sevdıklerınle beraber saglıklı ömurler nasıb eylesın..sevgıler..

    YanıtlaSil
  6. Canım çok çok geçmiş olsun, laboratuarlarla ilgili bir çalışma yapmak şart oldu çünkü ben tahlillere güvenmiyorum. Geçenlerde babama da başka bir teşhis kondu acil tedavi yapılsın dendi ben de hayır dedim başka bir laboratuardan tahlil yaptıralım ilaca başladı mı daha çok zarar veriyor.

    Ailemiz her şeyden önemli bu bir gerçek.

    YanıtlaSil
  7. Ayy manyak heriff anlattığında zaten şeke oldum.Allah sağlık, huzur ve uzun ömürler varsın hep sizi böyle mutlu görelim.
    Öpüyorum, çok selamlar cnm benim.
    nermins

    YanıtlaSil
  8. çok geçmiş olsun. inşallah 2009 sağlıklı ve mutlu geçer...

    YanıtlaSil
  9. nonim çok çok geçmiş olsun...Allahtan herşey yoluna girmiş şükür... Dediğin gibi aslında tek dileğimiz allahtan sağlık sıhhat olmalı, sağlıklı olduktan sonra diğer her istediğimizi öyle yada böyle bişekilde yapabiliriz...
    Bende bebeğim olduktan sonra anladım bunu normalde herşeye çokda fazla şükretmeyen ben, şimdi allahtan tek bişey diliyorum bebeğim ve tüm sevdiklerim için sağlık sıhhat, başka hiçbişey değil...

    YanıtlaSil
  10. Noni'cim çok geçmiş olsun.Hep böyle mutlu kalın inşallah!

    YanıtlaSil
  11. Doktorların bu yanlışlarının hiç bir telafisi yok.Nasıl bir sorumsuzluk bu aklım almıyor.Böyle durumlarda tedaviye başlamadan önce muhakka başka bir doktor görüşü almak lazım.Bende yanlış tahlil sonuçlarına göre az daha yanlış bir tedaviye kurban gidiyordum.O yüzden artık tahlillerimi yaptıracağım lab. bile seçer oldum.

    Hepinize geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  12. Sibel'cim cok gecmis olsun, niyedir anlamam ama bizim doktorlarimizin beyinleri genelde ters calisiyor, bende istanbul'da gittigim doktora gore olecektim ve ameliyat lazimdi ama ben ic sesimi dinleyipte burada doktora gidince sadece kandirildigimi anladim ve acaba para icin mi diye dusunmedim degil!! Bence bu tarz insanlarin adam gibi calismalari icin onlarin burunlarindan getirmek lazim.Tekrardan cok gecmis olsun, opuyorum.

    YanıtlaSil
  13. Noni'cim gerçekten de hayat böyle dengeler her an değişip sarsılabiliyor.
    Ama çok şükür ki bir sorun yokmuş.
    Çok mutlu oldum.2009'da sağlıkla ,huzurla geçer inşallah.
    Buarada 7 ocakta bulusma oluyorsa bende katılabilirim son anda bisey cıkmazsa.
    zilsizzarife@gmail.com a mail tabilirsen ayrıntısını çok sevinirim.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  14. çok şükür ay bir an okuyunca korktum. Dediğin gibi herşeyin başı sağlık aslında ama biz bunu ne çabuk unutuyoruz bazen.
    6 ay öncesi bende de kan değerlerimde bir romatizma hastasında olabilecek bir değer çıktı. İş o kadar ilerledi ki bağırsak kanseri bile olabilirsin dendi. 6 araştırıp bişiy bulunamayınca da, babana dedikleri gibi kan değerleri ateşli hastalık dönemlerinde falan daah da üst düzeyde çıkabiliyormuş.
    çok çok geçmiş olsun bir tanem.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...