11 Ocak 2009

Kahve Keyfi...

Pazar sabahları canım annem ve babamla yaptığımız kahve keyiflerini hiçbirşeye değişmem! Açıkçası bu sefer kahveden çok çilek likörünün tadını çıkardım ben, hatta 3-4 tane daha içebilirdim ya neyse! Çektiğimiz fotoğraflara bakarken "ayyy cadaloz gibi çıkmışım" dedim. Babam da "göründüğün gibi çıkmışsın kızım" dedi. Babiş nasıl yaniii sen bana ne demek istiyorsunnn???? :)
Bu arada boynumdaki bu şirin kedili kolye Kiki's Design'dan... Kiki'nin değişik tasarımlarını Nişantaşı'nda Bliskiss mağazalarında bulabilirsiniz. Çok güzel ve değişik çantalar da var. Haa bir de unutmadan Bliskiss ikinci şubesini Ankara'da açmış. Farklı bir tarz yaratmak isteyen ve başka hatunlarla pişti olmak istemeyenlere duyurulur ;)

11 yorum:

  1. Kışın en soğuk günlerinde içini ısıtan birkaç yudum likör, kahvenin eşsiz kokusu ve bunlara eşlik eden sevdiklerinin gülümsemesinden daha büyük bir mutluluk var mı:)

    YanıtlaSil
  2. kolye gercekten mukemmel yaaa fıyatınıda ögrenmemde bır sakıca varmıı malum ögrencılık halı ona göre alabılırım :/ cokda sevımlı cıkmıssın anne ve babana saygılar..

    YanıtlaSil
  3. Yok Ekincim gercekten yok :)

    Canim kolyeyi ben 2 sene once almistim fiyatini inan hic hatirlamiyorum ama bliskiss'in websayfasinda tum urunlerin fiyatlari yaziyor ordan bakabilirsin ;)

    YanıtlaSil
  4. kahve keyfi hele insanın sevdikleriyle içmesi gibi başka birşey yok...Afiyet olsun nonicim Allah ağzınızın tadını hiç bozmasın hep böyle gülün inşallah arkadaşım..

    YanıtlaSil
  5. Ayyy ne güzeel çıkmışsınızzz, falda ne çıktı falda!!?? :):):
    öpüyorum cnm
    nermins

    YanıtlaSil
  6. sen hep mutlu ol canım.

    ayrıca çok tatlısın yok öyle bir şey.

    mailini aldım cevapladım şekercim

    YanıtlaSil
  7. Sibelcim,
    Türk kahvesiyle sakız likörünü denemeni tavsiye ederim.Nefis oluyor.Sevgiler.
    ~brc~

    YanıtlaSil
  8. noniii zayıfladınmı sen? gözüme pek bir ince göründün yaa :))

    bu arada bizimde yazları nescafe saatlerimiz vardır ailecek.

    YanıtlaSil
  9. Gofretçim çok sağol arkadaşım hep beraber inşallah!

    Nerminim fal kapamadım cmt gününe kaldı artık :)

    Çilekli Pastacığım mailini aldım çok teşekkürler tatlım!

    Brc sakız likörünü istanbul'da her yerde arıyorum ama bulamıyorum ki :(

    Efsacım kilolarım duruyor yerli yerinde ama üzüntüden süzülmüş olabilirim :P

    YanıtlaSil
  10. Kolyene bayıldım ayrıca çok güzelsin :)

    YanıtlaSil
  11. Nil'cim çok teşekkür ederim yanaklarım kızardı şu anda utandımmmm :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...