02 Ocak 2009

Max Factor'e Teşekkürler!

Yılbaşı günü sevdiklerimden güzel hediyeler aldım. 2009 senesinin ilk hediyesi ise bu sabah geldi :)
Geçen hafta Max Factor’den "Fikirleri, kitleleri etkilemeyi başarmış seçkin Blogger’lara özel bir sürpriz sizi bekliyor. Max Factor’ün en yeni, sürpriz ürününü, herkesten önce sizinle paylaşmak istiyoruz..." diye devam eden bir mail almıştım. Açıkçası burada esas vurucu kısım sürpriz üründen çok "kitleleri etkilemeyi başarmış seçkin blogger" kısmı oldu, ne yalan söyliyim o kadar koltuklarım kabardı ki bende yelkenler hemen fora oldu ve bir çırpıda iletişim adresimi kendilerine gönderdim!

Sabah işyerime gelen bu kutuyu bugün sevinçle açtım tabii. İçinden Max Factor'ün yeni rimeli False Lash Effect ile indirim kuponları çıktı :) Geçen gün alerji yaptığı için çöpe attığım Dior rimelden sonra bu hediye gerçekten çok makbule geçti! Yarın sabah makyaj yaparken ilk işim yeni rimelimi sürmek olacak!
Bloguma ulaşarak benimle iletişime geçen Stratejik Beyin blogunun yazarı Süleyman Ereke'ye ve Max Factor'e buradan teşekkürlerimi sunuyorum.
MyHotComments.com

10 yorum:

  1. Fikirleri, kitleleri etkilemeyi başarmış seçkin Blogger evet bu sensin :)

    senin yazılarını okumak beni relax moduna getiriyor.

    Güle güle kullan canım, bu yıl istediklerin hep böyle güzel olsun :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım ama ben lorealin kilerden vazgeçemiyorum ya.

    YanıtlaSil
  3. İyi günlerde kullan tüm hediyelerini :)

    YanıtlaSil
  4. Iyi gunlerde kullan Nonicim hediyelerini :)) Bana da mail atmazlar mi acaba :)) Kitleleri etkileme gibi bir derdim yok ama... hani akillarinda bulunsun diye diyorum :))
    Saka bir yana hepsi supper hediyelerin, gule gule kulan :))

    YanıtlaSil
  5. oh güle güle kullan noniii:)

    YanıtlaSil
  6. bence kutu da çok süpermiş, masa üstünde durabilir mesela, kendisini kağıt kutusuymuş gibi kamufle ederken patron odadan çıkınca bir anda makyaj aynasına dönüşür falan- rimel dediğin biter ama kutu baki kalır diye saçmalayarak da bitiririm cümlemi.

    YanıtlaSil
  7. walla iyiymiş hatta alerjik dior dan sonra ilaç gibi gelmişte diyebilirmiyiz? deriz deriz :) güle güle kullan kitleleri artık hem fikirleriyle hemde kirpikleriyle etkileyecek olan insan :)

    YanıtlaSil
  8. ne güzel ya :) keşke ben de böyle bi hediye alsaydım.. yılbaşında doğru düzgün hediye alamadım :(

    YanıtlaSil
  9. tebrık ettım ben ve yurekten kutladım..nıce nıce hedıyeler nasıb olsun ne dıyım :):) gule gule kullanman dılegıyle..ve pardon unuttum ıyı yıllar (hnüz cok gec sayılmaz yaw dime ;)

    YanıtlaSil
  10. It seems my language skills need to be strengthened, because I totally can not read your information, but I think this is a good BLOG
    jordan shoes

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...