26 Ocak 2009

Me & Myself

Dün prensesime modellik yaptım. Prenses bu işi biliyor, çekim öncesi beni gevşetmek için harika bir Mojito hazırladı, içkimi yudumladım ve tamam hazırım dedim. Fotoğraf makinesinin tepesine mi bakıcam objektifin içine mi yoksa uzaklara mı ayy nereye sorularımla prensesi deli ettim, ama napıyım dün algısı düşük bir Noni'ydim!!! Günün sonunda makyajlı ve makyajsız olmak üzere 400'e yakın pozum ortaya çıktı! Teşekkürler prensesim :) Sözüm söz, bir dahaki sefere daha güzel (ve daha +++ pozitif şekilde) modellik yapacağım!
Neden bu kadar güldüğüme gelince... Dediğim gibi prenses bu işi biliyor, Mojito dışında beni havaya sokabilmek için hayal gücümü de kullanmamı istedi, fotoğrafta sağımda Brad Pitt solumda ise George Clooney var ama siz görmüyorsunuz ;)

34 yorum:

  1. Nonicim, fotograflar gercekten harika :)) Gercek bir model gibi cikmissin :)) Ben su George Clooney ve Brad Pitt'li fotografa bayildim :))

    YanıtlaSil
  2. hepsi birbirinden güzel e tabi manken güzelll...bende brad pittli fotoğrafına bayıldım hep gül böyle arkadaşım...

    YanıtlaSil
  3. aa bu arada arkadşaında harika bir fotoğrafçı söylemeden geçmeyelim..

    YanıtlaSil
  4. sevgili noni
    size gülmekten yakışıyor,en güzel resminiz gülen siz.
    sizi ablanızın bloğundan dolayı keşfettim.
    sizi de çok sevdim.
    hep gülün.....

    YanıtlaSil
  5. son resim mükemmel harika..
    diğerleride çok güzel ama son resimde takılı kaldım.. maşallahhh tütütütütütüt

    YanıtlaSil
  6. Wouuw.. fotograflarin harika herkese boyle guzel fotograf ceken bir arkadas nasip etsin :)Amin..

    YanıtlaSil
  7. Benimde gozum son fotoda
    *kivir kivir saclar bittim
    *brad sende george da mi sende
    bize ne kaldi :)
    hep gul sen

    YanıtlaSil
  8. YAzmadan duramayacagim, bence bu fotolar guzel bir kolajla banner'a yerlessinler..

    YanıtlaSil
  9. Kıssslar çok teşekkürler ama işin sırrı bende değil fotoğrafları çeken prenseste ;) Burdan ona öpücüklerimi yolluyorum!

    Haydins'çim şu banner işini kıvıramıyorum ben bir türlü... Esther'in bana banner sözü vardı hala bekliyorum küçük hanımı belki burda sesimi duyarda bir el atar :)

    YanıtlaSil
  10. tek kelimeyle muhteşem!...
    böyle kıvırcık saçlı insanlara zaten bayılırım:)

    YanıtlaSil
  11. ayyyyy ben kıskançlıktan orta yerimden çatlayacağım.
    bendeeeeeeee istiyoruuuuuuummmmmm.
    1-3-5 bayıldım MUHTEŞŞEEMM.
    nermins

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar güzelsin Noni :) Bayıldım fotoğraflara

    YanıtlaSil
  13. resımler super ötesıııı bu bırrrrr gülümseyiş on numara buda ıkııı super yaaaa :D:D

    YanıtlaSil
  14. TANRIIIIM! COOOOK GUZELSiiiiiiiiiN!

    YanıtlaSil
  15. Biricik Sibelciğim,

    Senin kötü bir resmini çekmek mümkün değil!!! Gözlerin şiş, burnun kırmızı olsa bile, her halinle çok güzelsin tatlım!

    Havalar güzel olsun dışarlarda da çekim yaparız, George ve Brad'de gelir ;)

    Ne zaman istersen: Mojiton hazır seni bekliyor...

    PS: Herkese iltifatları için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  16. bak görüyomusun gülünce nasılda güzelleşiveriyo herşey.itiraf etmeliyim hepsi bi yana ensonki resim gerçekten çok güzel:)denklanşöre basanın ellerine , seninde yüreğine gülüşüne sağlıkk:)
    brad ve george a da teşekkürler tabi:)

    YanıtlaSil
  17. Evet benimde favorim Brad ve George'la kanki olduğun fotoda :))

    Harika bir gülüş,harika bir poz..

    Tutu maşallah :pp

    YanıtlaSil
  18. Sadece waooovvvvvvvvvv demek istiyorum!! Muhtesem gorunuyorsun!!

    YanıtlaSil
  19. canım benim çok güzel çok şık mükemmel cıkmıssın bayıldım bayıldım :)))

    YanıtlaSil
  20. gülmek gerçekten yakışıyor, hep gül... harikasın...

    YanıtlaSil
  21. Gülmek sana çok yakışıyor! Resimler harika ;)

    YanıtlaSil
  22. Son fotografa bayıldım :)

    YanıtlaSil
  23. noni fotoğraflar süper süperrr
    gülünce şahane oluyorsun gül noniciğim üzülme :(

    YanıtlaSil
  24. Muhteşem görünüyorsun... harika bi çalışma olmuş.. ama burdan prensesine iletmeni istediğim bişi var, siyah beyaz çalışırken dikkat etsin bazı fotoğraflarda ışık yüzünde çok patlamış. doğrudan mı veriyor ya da flashlı mı çekiyor bilmiyorum ama detay görmemize engel olmuş.. ona da dikkat ederse daha iyi olur..Flashlı çekiyorsa sağ sol ve karşıdan üç flash kullansın imkanı varsa.. tek flashla hiç çekmesin. biraz backlight verip, key lightı da arttırabilirmiş bazılarında. Ama kompozisyon harika tabii ki... Ona hiçbir lafım yok, duyguyu da güzel yansıtmış... bunlar yapıcı bi eleştiri olarak kabul edilip ilgili şahsa iletilirse sevinirim :D Sonuncu ve 4. fotoğraf mükemmel görünüyor..
    Ben fotoculuk okuyorum da oradan şey ettim :D

    Noni sende Salma Hayek ve Ayşegül Aldinç havası var söylemişmiydim :) Süper çıkmışsın gerçekten..

    İkinizin de emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
  25. Salma Hayek evet birçok kişiden duydum bunu ama çok şükür totom yeri süpürmüyor onun gibi :)

    YanıtlaSil
  26. Hepsi ayrı güzel ama ben bu profildekine bayıldım. Çok güzel gülmüşsün :) birazcık muzur :D

    YanıtlaSil
  27. 4. fotoğrafını pek bi beğendim :)

    YanıtlaSil
  28. Nonicim hepsi birbirinden güzel çıkmış. Gülmek sana ne çok yakışıyor .)

    YanıtlaSil
  29. Son fotoğraf, maşallah..

    İnsana dilini ısırtan cinsten bişi olmuş. =P Saçlarınıza da bayıldım, söylemeden edemicim..

    YanıtlaSil
  30. şahane diyorum sadece !

    YanıtlaSil
  31. Bebek,
    Özellikle son foto harika..
    Kendine iyi bak..

    YanıtlaSil
  32. Gülmek yakışmış. 4. resim mutluluk kokuyor.

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...