22 Ocak 2009

Modalog

Pastel tonlarda giyinmek, uzun kazakların üstüne kalın kemerler takmak, değişik parçaları birarada kombinlemek... Sonbahar ve kışın tek sevdiğim noktası bu sanırım... Fırsat buldukça moda hakkında blog yazan hatunları okumaya çalışıyorum, ben bu bloglara Modalog ismini taktım :) Salıncakta 2 Kişi ve Vintage Biscuit zaten baş köşedeler, eskiden beri takipteyim :) Geçenlerde ordan oraya zıplarken Moda Cadısı'nı farkettim, tarzına bayıldım. Bir diğer favori modalog'um ise Nil, giyiminin yanı sıra kendine uyguladığı makyajlar da çok hoş! Eminim daha keşfedemediklerim de vardır, ama kendi tarzıma uyan ve fikirler aşırabildiğim bu sayfaları ziyaret etmek gün ortasında defile seyretmişim gibi beni mutlu ediyor ;) Bu arada tabii sadece biz hatunlar bu işe el atmıyoruz, mesela Ey"men" ilk Türk erkek modalogu olarak internet dünyasında yer almakta ;) Hepiniz süpersiniz!!!

15 yorum:

  1. Ozellikle Erkeklerin kadin modasiyla ilgilenmesine bayiliyorum.. bir de Eymen'in kendi hemcinsleri adina boyle bir blog acmasi super bir sey :)) Tebrikler :) Modaaaaa :)

    YanıtlaSil
  2. Manken kizimizin saclari kadar uzun saclar,2 fotodaki gibi bir jean,3 fotodaki gibi bir ceket ,4fotodaki gibi kadife bir pantolan isterim :)

    YanıtlaSil
  3. Bende dar paça giymenin ve bunu hoş çizme yada botlarla tamamlanın zevkini çok çok uzun zamandır yaşıyorum. Hatta lise dönemlerinde bile kotlarımın çoğunu dar paça yaptırırdım. Şimdi ona bile gerek kalmadı çok şükür.

    Ama hiç senin tabirinle modalog yada yemek bloglarına bakmamıştım. Sayende şöyle bir aa bu ne güzelmiş deme fırsatım oldu sabah sabah. Ama hatunlar incecik ya :(

    YanıtlaSil
  4. 1.fotodaki çizme tam istediğimden! 3.fotodaki cekette de gözüm kaldı =)

    YanıtlaSil
  5. nice blog & very informative, i'm bookmarking this blog & visiting again for updates.

    please check mine too : FREE Comics Download

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşım sen bu giyinme işini gayet güzel beceriyorsun , tarzına hayranım..bende fazla hayal et-gerçekleştir kaabiliyeti yok kombine edemem fazla arada yapınca da sevinirim garipler gibi :)))))

    YanıtlaSil
  7. moda cadısına ben bitiyorum.. azcık zayıf olsam bende öyle blog açacam kendime.. bugün ne giydim diye :ppp
    nilinde yüzüne hastayım..
    sende yapmalısın bence noni.. seninde saçlarına hastayım çünkü..
    varya o saçlar bende olacak oofff dünyayı donumda sallardım yemin ederim..

    bide biz kadınlar hep sokakta bile hemcinsimize bakıyoruz ne giymişiz diye.. böyle bloglarda görünce onu tatmin ediyosun sanırım.. seviyorum yani kızlar ne giymiş ne takmış diye üstünde gösterilmesine.. onlar daha sıcak daha yakın geliyor bana..

    YanıtlaSil
  8. Moda benim için bir tutku ve modacı olmak da saygı duyduğum bir meslek... Bu konuda blog yazmak ve yazılanları okumak da şüphesiz çok keyifli!

    YanıtlaSil
  9. Kısslar en sondaki pembiş hırka var ya bende ona bayıldım öfsss isteklerim hiç bitmiyoooo :P

    Gofretimmm teşekkür ederim (kırt kırt yanağından 2 ısırık aldım şimdi) ama ben de senin kazaklarına hastayım, geçen gün giydiğin siyah kazak Aşk-ı Memnu'daki bihterin kazağına benziyordu ondan da istiyom işte :)

    Puccacım saçlarıma iltifatın için çookkk teşekkür ederim ama sen gel bir de sabah yataktan kalkmış halimi gör valla Michael Jackson'ın 70'li yıllardaki haliyle Bonus kafa arası bişeye benziyorum :D

    YanıtlaSil
  10. bende saçlarına hastayı uleyn :))) bşver yataktan kalkmış haline en azından toplasanda açsanda her daim sanki kuaförden çıkmış gibi bakımlı, şık ve güzelll duruyor.. benim saçlarım gibi olmayı yeğlemzdin kuaföre gitmeden şekle girmiyorlar gördüğün gibi :))))

    YanıtlaSil
  11. Nonicim böyle keyifle takip ettiğim bir blogger tarafından beğenilmek beni nası sevindirdi bilemezsin :)) çok teşekkür ederim umarım seni hiçbir zaman hayal kırıklığına uğratmam ;)

    YanıtlaSil
  12. Su an ki yorgunlugumun uzerine nasil da iyi geldi adimi burada gormek! Asil ben sana-ictenligine-ve herkesin de belirttigi gibi o kivir kivir saclarina bayiliyorum!

    YanıtlaSil
  13. Şarkıda bir sıkıntı var dinleyemedim bir türlü....
    Kıyafetler çok hoş ama haftasonu için biz bunları işte giyemeyiz ki hayatııııımm!!??
    nermins

    YanıtlaSil
  14. Salıncakta İki Kişi'yi bende hergün takip ediyorum :) Ya giyinmesini bilmeyen modalogları da görüyorum saçma sapan öneriler. Bir kere giyim kuşam uzmanı olucaksın böyle bir bloga bulaşmadan önce.. Salıncakta İki Kişi şıklığı gerçek anlamda biliyo

    YanıtlaSil
  15. Ooo koltuklarım kabardı, x :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...