13 Şubat 2009

Bugünkü Noni

Size de oluyor bu di mi? Bir sabah uyandığınızda kendinizi köylü güzeli kezban gibi hissedersiniz öteki sabah ise dünyanın en güzel kadınını görürsünüz aynaya baktığınızda... Bugün ben kendimi bomba gibi hissediyorum! Sanırım bunda cuma gününün de etkisi büyük :) T.G.I.F !!!!
Bu sabah evden çıkmadan çektim bu fotoyu... Bugün cuma olduğu için rahat giyinmek istedim.
Haaa bir de bu haftaki bordo çorap fiyaskomdan sonra canım ablamdan bir öneri geldi, bu sene bej renk çorap moda dedi. Ben de cici bir kızkardeş olarak ablamın sözünü dinledim ve dün kendime bej çorap aldım ;)

Massimo Dutti'den aldığım bu elbisenin üstüne canım annemin verdiği kemeri takmak istedim. Bu kemer annemin gençliğinden kalma! Üstümde eski, geçmişe ait birşey taşımayı seviyorum, bilmiyorum belki benden daha yaşlı birşeyin olmasıdır beni mutlu eden, kadın egosu işte!!!

Bir de huyum var ki yeni aldığım birşeyi bıkana kadar kullanmak! Şimdi bu çantayla ayakkabıları aldım ya artık ööö gelene kadar giyerim bir süre, sonra rafta kuzu kuzu diğerlerinin yanına gider...

Çoğunuz sıcacık yataklarınızda mışıl mışıl uyurken ben işe gelmiş oluyorum. Evde makyaj yapacak fazla vaktim olmadığı için şirkette yapıyorum. Ve ta-tammm güne hazırım! Hepinize şimdiden harika bir haftasonu diliyorum. Yarın malum gün, fazla yaramazlık yapmayın külahları değişiriz ona göre!!!

12 yorum:

  1. :))) saçların çok şeker yaa

    YanıtlaSil
  2. Bomba bomba :) Yarin kimse yaramazlik yapmasiiiin :) Botlara bayildim Nonim :))

    YanıtlaSil
  3. Kemer harikaaa, flastan dolay foto biraz kotu de olsa fistik gibi olmussun.;)
    Ve sana acik sac gidiyor.Botlarin superrrr, bende senin gibiyim birsey cok kullanirim sonra da bir kenara atarim..:)
    Sana guzel bir haftasonu dilerim, opuyoruzz..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler fıstıklar :)

    Fotoğraf kursundan sonra inşallah bunlar cep telefonu ile çektiğim son fotolar olacak ;)

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Başka bloglardan bana öpücükler yolladığınızı duydum Noni hanım hemen koşarak geldim öpücüklerimi almaya hani hani :P Canım stilini paylaştığın bu köşeye bayılıyorum senin suratını görmek pozitif enerji etkisi yapıyo direk. Ayrıca kemere bayıldım böyle annelerden alınan şeylere ben de bağımlıyım bkz. benim blogum :D Elbiseyle çok güzel uydurmuşsun. Öpüyorum ben de seni kocaman

    YanıtlaSil
  7. Herkezler uyurken erkenden kalkıp iki dirhem bir çekirdek giyinip gideceğim bir işimin olmasını çoook özledim. Şimdi evde 2 yaşında küçük bir adamla beraber günlerimizi geçiriyoruz.. Çok şanslısınız.... Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. heyy blogun konsept değişikliğine doğru gidiyor sanki :D çorapların ve kemerin çok hoşuma gitti...

    YanıtlaSil
  9. Gribulut teşekkürler ama hep böyle değilim tabii tersimden kalktığım sabahlar da oluyor :S

    Nilciğim bak yanağımı uzatıyorum ekrana öpücüğünü bekliyorum :*

    Derya bu küçük adam çok tatlı ama evde olduğuna değer bence ;)

    Estherim ben bir süre çok fazla özele girmeden böyle takılıcam sanırım :)

    YanıtlaSil
  10. bende de tam tersi bir huy var.. yeni bir şeyimi bakıp bakıp gözümde eskiyene kadar asla giymeye kıyamam..

    YanıtlaSil
  11. Sabah sabah bile fıstık gibisin Nonicim, maşallah :) Kemere ve botlara bayıldım!

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuşsun,maşallah :))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...