11 Şubat 2009

El Camino :)

Bu akşam prensesim ile harika sohbet eşliğinde sushi night yaptık. Ben çok konuştum yine prensesin başını didikledim bazen kendimi anlatmaktan karşımdakine fırsat bırakmıyorum gibi geliyor kendi başıma kalıncada kafama dank ediyor ve ne kadar bencilim hep beni konuştuk diyorum :( Offf ben niye böyleyim yaaa!!! Neyse... Prenses ile Mart ayının programını şimdiden yaptık ;) Martın ilk haftası Coccolat'ta bir günlük yemek kursuna katılacağız. Anadolu Yakası'nda yeni açılan bir seramik kursu varmış ona yazılacağız. Ve havanın güzel olduğu bir gün teyzemi de aramıza katıp fotoğraf turu düzenleyeceğiz. Mart'ı şimdiden iple çekiyorum!
Bu arada sizi çok özel biri ile tanıştırmak istiyorum, prensesin kedisi El Camino! Biraz Tarçın'ın duvara çarpmış versiyonu da diyebiliriz :P Mıncıklamak için can attım ama hiç yüz vermedi beyefendi! Şu surata bakar mısınız çok şeker di mi ?!!!

8 yorum:

  1. Ooowww ama bu coook tatli

    YanıtlaSil
  2. oy oy oy tam oynamalık bi rşey bu yahu

    YanıtlaSil
  3. Sibelciğim, sen konuş ben seni sabaha kadar dinlerim hiç sorun değil!!! Mart ayını bende iple çekiyorum!

    Love,

    S.

    YanıtlaSil
  4. Ay bayılıyorum bu kedişlere oy oy ham yapmalık tam

    YanıtlaSil
  5. Hmmm bakıyorum yine bensiz bir plan yapılmışşş iiiii öle olsun!!!
    nermins

    YanıtlaSil
  6. Bizde de var bir İran, koşamıyor bile solunum sistemi marazlı olduğundan. Şöyle yoğura yoğura sevmek gerek :)

    YanıtlaSil
  7. oyyyyyyyyyyyy bu nasıl pofoduk güzellikkkk

    YanıtlaSil
  8. ay bayıldım bu kediye , tan tacilik dermişim :))) mart gelsin nisan geçsin yaz gelsinnn :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...