13 Şubat 2009

Foto & Takı-ntılarım

Cuma günleri giyim konusunda biraz casual takılıyorum, geçen haftalarda işyerimdeyken çekmiştim bu fotoyu, arkada gözüken sifondan nerde olduğumu tahmin etmişsinizdir sanırım! Bu kıyafetime ne uydursam diye düşünürken canım teyzemin birkaç yıl önce yapıp hediye ettiği kolyeyi buldum ve çok mutlu oldum! Yeşil taşlar ve üstündeki yaldızlar kıyafetime cuk oturdu :)
Sizin de dolabınızda unuttuğunuz, bulunca da yeni almış gibi sevindiğiniz takılarınız var mı?
Huyum kurusun bir boğa burcu hatunu olarak herşeyim düzenli ve yerli yerinde olmalıdır. Bir de renk takıntım var ki hiç sormayın, mesela pembe bir kolye asla siyahların arasına karışmamalıdır!
Uzun kolyelerimle başa çıkamıyordum, IKEA'dan iki tane askı aldım ve uzun kolyelerimin hepsini buna astım, böylece birbirlerine karışma derdinden de kurtulmuş oldum :)
Ablamın verdiği bu boncuk kutusuna da küpelerimi koydum...
Kolyemi yapan teyzoşumla cumartesi günü fotoğrafçılık kursuna başlıyoruz. Beni teşvik eden o oldu, ne kadar şanslı bir yeğenim di mi! İki sene önce eski işyerimin Fotoğrafçılık Kulübü'ne üye olmuştım ama öğrendiklerimin çoğu uçup gitti zaten o dönemde başka bir fotoğraf makinesi kullanıyordum. Şimdi Nikon D40 kullanıyorum ama makinemi tam tanımıyorum bu nedenle bu kurs benim açımdan çok faydalı olacak. Ve bu sefer dersi kulağımı açıp dinleyeceğim!

9 yorum:

  1. Ben o boncuk kutularını hiç efektif kullanamıyorum, çoğu zaman kıyafet seçerken "aa benim şuna uygun şöyle bir takım vardı" aklıma gelmiyor. gözümün önünde durması lazım ki görüp takayım, o yüzden takılarım odanın& banyomun her tarafına serpiştirilmiş, kimi şifonyerin üstünde, kimi seninkiler gibi askıda, kimi dolabın iç kapağına monte ettiğim bölmeli raflarda, asla ikisi üst üste gelmeyecek şekilde darmadağın ama yalnızca benim bilebildiğim bir düzen içinde duruyor. şimdi sana bakınca çok özendim. sevgilimin tokalarımı falan toparlayayım diye bana verdiği eski olta takım çantası var, böyle içi kat kat açılıyor, boncuk kutusu gibi de bölmeli. sanırım onu senin sisteminle dizip takıları renklerine göre ayırarak yerleştirirsem bi nebze düzene girerler.

    YanıtlaSil
  2. Aaa evet o da iyi fikir herşey bir kutunun içinde elinin altında olur ;)

    Bir de ben uzun süre antikacılarda tahta dikiş kutusu aramıştım şöyle yana doğru açılan katlı antika kutulardan, takı kutusu olarak kullanacaktım ama bulamadım...

    YanıtlaSil
  3. Nonicim ne çok incik boncuk var öyle.Bayıldım bayıldım.Süper düzenli duruyorlar.Benimkilerse kendi içinde düzenli ama bana göre işte:)Fotoğrafçılığın ayrıntılarını ise merakla bekliyorum.Süper teyzoşla eminim çok ta eğlenirsiniz.Kocaman öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Düzeniniz takdire şayan**
    Tebrikler!

    YanıtlaSil
  5. benim takılarımda brbirine dolaşık duruyor :) en son örgü kaşıklık alıp içine koydum ama olmadı :) acilen askıya ihtiyaç var kolyeler için özellikle.. geçenlerde ablamın hediye attiği kolyenin zinciri koptu açmaya çalışırken :(((

    Nonim beni kursa götür çok kıskandım :)))))

    YanıtlaSil
  6. Noni ne çok küpen var öyle şaşkınlıkla bakakaldım. Benim kulağımda hiç duramıyorlar hemen yara oluveriyor :(

    YanıtlaSil
  7. Senin takilarini gorunce kendimi tam bir taki fakiri hissettim.:D Benim en kucuk kiz kardesimde boga burcu senin aksine pek pasakli :D Ama onunda senin gibi bi suru takisi var, devamli almali, siz bogalarin takilara karsi ozel bir ilgisi var galiba.. :P
    Ikea'dan aldigin aski fikri cok iyi bence..;)

    YanıtlaSil
  8. Ben de Koçtaş'tan aldığım bir kravat askısına asıyorum kolyelerimi, askı da doğru gardolaba. Ama senin düzen bambaşkaymış, hem imrendim hem harcadığın emek için ben yoruldum :)

    YanıtlaSil
  9. Pek güzeliz efenim, havanızı WC bile bozamamış yani. Yeşiller yakışmış tatlı Nonimize. Ama ben asıl şu takı cennetine bi de o cennetin düzenine bittim. İnsanın takıp takıştırasını getiriyo valla, bi gün ben de çekiyim aksesuar çekmecemi de gör halini! Annem çok uğraştı böle kutular aldı düzenliyim diye nafile. Bende de aslan burcu dağınıklığı var yayılıyorum da yayılıyorum :)

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...