10 Şubat 2009

Happy B'day !!!

MyHotComments.com

Bugün çok sevdiğim arkadaşım Gofret'in doğumgünü :) Onu tanımış olduğum için çoook mutluyum! Gerçi hatunla ilk tanışmamızı hatırlıyorum da içimden kendini beğenmiş şey hıhhh demiştim haa haa :) Ama yakından tanıdıkça aslında çok içten olduğunu gördüm ve önceki düşüncemden dolayı utandım. Bu arada belirtmeden geçemeyeceğim kendisi çok zevklidir, giydiği herşeyi çok yakıştırır ve de çok zeki esprileri vardır, beni çok güldürür :) O olmasaydı iş hayatım kesinlikle çok renksiz olurdu! Gofretim iyi ki varsın!!! Canım arkadaşım yeni yaşında herşey dilediğin gibi olsun. Nice nice senelere!!! Kocaman öpüyorum seni hatta öptüm bile hii hiii :) Mucuxxxx!!!!!

4 yorum:

  1. Mutlu yillar Gofret'e :))

    YanıtlaSil
  2. Nonimmm yüreğine sağlık arkadaşım , bende seni çok seviyorum sabahki nazik hediyenden sonra bu yazınla beni acayip mutlu ettin.. sanırım k...m kalkcak, kalkıyor, evet kalktı bakiim kalktı evet ahahahha

    senin gibi yüreği kocaman birini tanıdığım için çok mutluyum, iyiki geldin hayatıma canım benim, iyiki varsın ...

    YanıtlaSil
  3. Mutlu yıllar dilerim bende :)

    Nonicim iyi ki sende varsın

    YanıtlaSil
  4. mutlu yıllar gofrettt :))

    YanıtlaSil

Saygı sınırını aşmadığınız sürece tüm yorumlarınız yayınlanacaktır, teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...